Kijk eens bij mijn berichten. Ik heb zelf vorig jaar zo'n topic als deze gehad. 5 dagen na tp. En ons zoontje is nu 5 weekjes oud😉
Hoeveel dpo zit je nu? Had nu toch duidelijker moeten zijn lijkt me. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Geen bloed geeft moed.
13 dpo dus. Hmmm tja...het zou mss nog kunnen maar denk toch echt dat je nu een duidelijk licht positieve test minimaal had moeten hebben.
Lieve juffie 28 Ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb pas op 12 dagen na terugplaatsing een vage plustest van clearblue en op 13 dagen na terugplaatsing duidelijk getest. Hiervoor alleen maar negatief. Zie foto's. Helaas bij mij de volgende dag. Maar dat is bij mij al jaren het probleem. innestelen mislukt bij mij elke keer weer:'( dus het kan nog hoor meid!
Ik heb de testen van mijn dochtertje erbij gepakt en die begonnen hetzelfde. Toen had ik 6 dagen na de verse tp zo'n test als dat ik nu op dag 8 heb.... We zullen zien wat het wordt
Mijn test van vanmiddag is lichter dan die van vanmorgen..... Morgenochtend nog een poging....ik snap er niets meer van
Ik zou proberen morgen over te slaan en dan maandag nogmaals te testen met de kv. Als hij dan niet is opgelopen dan mocht het helaas niet zo zijn. Met elke dag 2x testen maak je jezelf helemaal gek meid!
Dat klopt maar er werd gezegd dat sommige in de middag duidelijker testen dan in de ochtend dus ik dacht ok die optie kunnen we ook nog proberen. Hoe dan ook binnenkort heb ik duidelijkheid
Dank je wel. Ik ben er verder goed aan zeg maar. Wel heel erg balen natuurlijk ff slikken en door. We gaan er gewoon weer voor ze nemen mij niet zomaar mijn droom af. En we ik ben me er heel erg van bewust dat we al ontzettend gelukkig mogen zijn met onze lieve dochter. Vandaag maken we het extra gezellig met z'n 3e. Bedankt allemaal
Weet iemand wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten? Ik ben normaal altijd al jaren stipt 14 dagen na ei ongesteld. Dat zou dus vandaag moeten zijn maar ik ben dus niet ongesteld geworden tot nu toe vandaag en merk ook niets van een evt bijna menstruatie... Gaat dat andere na een cryo tp? Is volledig in natuurlijk cyclus gedaan heb totaal geen medicijnen gebruikt helemaal niets