Vanmorgen is moeders voor moeders bij me langs geweest! Ik was bloed nerveus!! Na mn eigen test 1,5wk geleden niet meer getest dus vond het mega spannend!! (Sowieso is het altijd spannend natuurlijk al had ik er 10 gedaan afgelopen weken) Maar ik mag meedoen!! Hier mijn test met precies 6weken . Super blij met het resultaat
Wow wat een knaller! gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier bij mijn eerste zwangerschap ook zo'n knaltest van moeders voor moeders. Hopelijk mag ik me deze maand ook weer aanmelden
wauw!! Mooi hoor van harte gefeliciteerd en van iemand die het middel heel hard nodig heeft gehad de afgelopen jaren: hartelijk bedankt!!!!
Mooie test. Ik kan helaas niet meedoen heb een bloed transfusie gehad en dan mag je niet meedoen. Had ook graag meegedaan bij Mn dochter ook gedaan!
Dank jullie wel dames!! Zelf ook alle keren zwanger geworden met pregnyl en zo dankbaar voor degene die dit mogelijk hebben gemaakt! Dank kan ik zelf natuurlijk niet achterblijven
Jeetje wat een knaller! Zo fel was die van mij niet.. zet hem op met plassen ik doe inmiddels al een aantal weekjes mee!