Hoi meiden, De titel zegt het al, ik snap het niet, ik ben niet zo'n schrijver, maar heb nu toch een beetje hulp nodig..... op een rijtje wat ik precies bedoel .. * laatste mestruatie 29.12.2010 * positive ouvulatietest 11.01.2011 * bruin bloed verlies op 18 + 19.01.2011 heel weinig maar het was er toch (cd 20+21) * cyclus ligt altijd netjes tussen de 28-32 dagen * vraag me niet waarom maar ovulatie test gedaan op 18 + 19.01 deze waren beide positief * temperatuur normaal voor ovulatie 35,95, na ei gemeten was 36,45 (13.01) * temp op 19.01 gemeten was 36.01 ? * vanaf 20.01 helemaal nergens meer last van en temp weer op dagelijks op 36,49 en hoger ZH gebeld aangezien ik deze week ga beginnen met de 2e poging IVF deze week (normaal NOD 26.01.11) zij zeggen niet beginnen met spuiten totdat het echt doorzet..... mm oke niet gedaan.. nu afwachten tot woensdag of er iets doorbreekt of niet.. ik ben "bang" dat ik wellicht mijn menstruatie "gemist" heb en nog een maand moet wachten, al zegt mijn hoofd en gevoel dat dit geen menstrautie was........... dit was een "rust"maand na een afgebroken IVF welke uiteindelijk een escape IUI werd............ iemand enige bedenkingen hierbij ? X Robing
Uuuhhhh...... innestelingsbloeding? Heb weleens gelezen dat ovutest bij een zwangerschap ook positief kan uitslaan. Je hebt toch iui gehad, alles is dus mogelijk lijkt mij!
tja zwangerschap test ..... heb ik wel in huis maar (uit zelfbescherming denk ik) wil ik deze niet doen en bovendien ben ik nu in princiepe 3/4 dagen vooor NOD, vind ik best vroeg geloof ik.... ik geloof dat ik daar nog min 3 dagen mee ga wachten........ ik heb een kans dat ik in de vervroegde overgang ga daar ben ik ook een beetjen angstig voor dat dit het begin daarvan is, ik heb begrepen dat de cyclus dan alleen maar korter wordt.. aan de andere kant dit is de eerste keer dus dat zal wel niet zo snel gaan......... to be continued X robing