5 dagen na vrijen zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal28, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een kwartet aan soa's, bijvoorbeeld...

2. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Ja naar ZP maatstaven wordt deze discussie nog redelijk beschaafd gevoerd maar het blijft me verbazen waarom men het nodig vindt om TS nog even in te wrijven hoe dom ze is geweest.

Ten eerste, dat zegt ze zelf ook. En ten tweede, wat heeft iemand in zo'n situatie aan die (voor de hand liggende mening). Het feit dat je een topic opent, betekent niet dat men daarom "het recht" heeft om diegene af te z e i k en.

Typisch vrouwen om elkaar zo de maat te nemen; terwijl iemand hulp vraagt nota bene. Logisch dat ze zich nu niet meer vertoont.

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het is altijd fijn om te lezen dat andere mensen dommer zijn dan wijzelf. Dan voelen wij ons even superieur. ('wij' in het algemeen bedoeld.)

Menselijk, maar niet altijd even vriendelijk inderdaad.

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    :D wel eerlijk

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oh, dus nu zijn wij gemeen om het er nog even in te wrijven??????? :$
    ik denk dat TS niks mag zeggen over gemeen :$

6. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0

He ja, terug naar de kleuterschool!
    Zij doet gemeen dus dan mogen wij ook!

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik voel toch in de verte een mogelijk een bitchfightje aankomen tussen Jetje76 en M80...

Place your bets...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daarom vroeg ik al...wat wil ze dan horen???? dat ik het zielig voor haar vind?
    Ik hoop in ieder geval voor haar dat de seks lekker was dan, want als dat ook nog eens niet het geval was, dan is ze dubbel genaaid

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

:D

Ik vind het wel een beetje zielig voor haar. Soms kom je in situaties terecht waarvan je achteraf denkt, huh??? WTF!
    Maar waarom ze dan niet gewoon een morning after pil heeft gehaald, snap ik niet. Zeker als je weet dat je die week een eisprong hebt.

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    goed...dat ik niet snap dat ze vreemd is gegaan is duidelijk...maar ik snap dus ook niet waarom ze geen morning after pil heeft gehaald als ze weet dat ze een eisprong heeft, die dingen kun je gewoon bij KV kopen!

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een morningafterpil gewoon kopen bij het Kruidvat???

Serieus???

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja...ik zag ze toevallig bij de zwangerschapstesten liggen

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens fertilityfriend zijn alle zwangerschappen terug te leiden tot sex van max 5 dagen voor je ei... dus sja je zit op het randje.. ik denk dat het het meest waarschijnlijk is dat je zwanger bent van je vriend maar goed het kan dus allebei...

en ze zeggen dat meiden langer leven dus als het een jongen is dan is de kans nog groter dat het van je vriend is

maar goed een dna onderzoek geeft de enige zekerheid...

Verder heb je een aardige puinzooi van je leven gemaakt, ik zou maar eens wat orde gaan scheppen voor het toekomstige kindje...

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb verder niks gelezen en reageer op ts.

sperma blijft 7 dg in leven met wat pech en dus zou je als je eisprong vasstaat van bijde zwanger kunnen zijn. dat het stom is om vreemd te gaan en dan ook nog onbeschermt is niet slim maar goed das nu te laat. het is zelfs zo dat als je zwanger zou zijn van een 2 eiige 2ling de kids bijde een andere vader hebben dus niks is te gek.

1 op de 10 kids heeft biologisch een andere vader dan het kind of de vader denkt dus je bent niet de enige die met deze twijfel zal moeten leven. vind vreemdgaan zowiezo no done en zeker niet onbeschermt als je dan toch zo nodig de druk voelt. waren jullie bezig met kinderen? of gebruik je om een andere reden geen pil?

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ik wou niet reageren maar ik las dit en moest mijn mening erover geven:$:$:$:$

Meen je dit nou egt serieus????????????
    Ik vind egt niet dat je dit kunt zeggen dit is egt het toppunt van het ergste wat ik hier ooit op het forum heb gelezen:x:x:x

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Meid vind het egt vreselijk voor je ik hoop dat je er snel uitkomt hoe of wat nu verder..
    En de kans dat je zwanger bent ja tja dat hangt ervanaf wanneer je je ei heb gehad..

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Natascha: Het spijt me dat ik je heb laten schrikken met zoiets ergs, maar is de mogelijke situatie die ik schets dan echt zo ondenkbaar?

(Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat IK vind dat dat zo is, maar ik kan me voorstellen dat TS in zo'n situatie tegen dit soort oordelen aan loopt.)

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Oke ik dacht dat je bedoelde dat jij het zo ziet..
    Maar je bedoelt hoe andere mensen in haar omgeving over haar zullen denke??
    Ja tja het zal als ze het op zal biechten idd niet makkelijk voor haar worden.
    Maar vast ook wel verlossend.
    kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zown groot geheim met zich mee kan dragen

19. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Verder heb je een aardige puinzooi van je leven gemaakt, ik zou maar eens wat orde gaan scheppen voor het toekomstige kindje... ?? Serieus ik snap niet dat andere mensen dit kunnen zeggen over zo`n klein verhaaltje. Okee, ze heeft een misstap begaan maar om dan gelijk te zeggen dat ze er een puinhoo van heeft gemaakt vin dik wel ver gaan.!

En verdr zou ik eens o wikipidia kijken over de levensduur van sperma

20. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren. Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben invloed op de levensduur van sperma.
    Op het moment dat levende spermacellen medisch worden ingebracht, kan de levensduur varieren van 4 tot 5 dagen.

Ik denk dat de kans heel groot is dat het gewoon van haar eigen vriend is i.p.v degene met wie ze is vreemd gegaan..

Deel Deze Pagina