5 dagen na vrijen zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal28, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hi meiden

Jullie hebben er een interessante discussie van gemaakt :p

Ik lees net het hele topic en zie bij het profiel van Chantal:

Laatste activiteit: Vandaag 11:28

Ze is dus wel degelijk weer actief op zp, alleen denk ik dat ze niet durft te reageren op haar eigen topic. Tsja, als je niet aankunt wat anderen te zeggen hebben, dan moet je geen topic openen denk ik dan...

Het is mij jammer genoeg ook niet duidelijk of ze 5 dagen na het slippertje een posi test had of dat ze 5 dagen later de ei sprong had. Waarschijnlijk zullen we hier ook niet meer achter komen.

Ik vind het wel leuk om alle standpunten te lezen en wat al eerder gezegd is, 1 op de 10 kinderen is biologisch niet van de vader die wel de biologische vader denkt te zijn. Dus het komt absoluut vaker voor en deze vrouwen hebben allemaal gekozen voor de optie om voor altijd te zwijgen. Het gebeurd dus wel degelijk, hoe erg ook!

Nou, het zou leuk zijn als Chantal nog eens reageert, maar anders veel plezier met jullie discussie meiden!

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    verrek idd je hebt gelijk, ze heeft dus vanmorgen wel hier gelezen wat we gezegd hebben waarschijnlijk...
    maar goed laten we haar het voordeel van de twijfel geven , misschien is ze druk met werk of wat dan ook en reageert ze later, ik heb ook weleens dat ik dingen even lees en pas later reageer omdat ik even te druk heb..
    zou wel fijn zijn in elk geval als ze ons nog even wat meer inzicht kan geven toch ... we wachten maar even af...

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Interessant om deze discussie mee te lezen!

Bij mij komen een aantal gedachten op:
    1) mooi dat we hier (ik net zo hard, laat dat duidelijk zijn) nav die 3 zinnen van chantal28 haar leven proberen in te vullen, terwijl we eigenlijk helemaal niets weten (misschien heeft ze een hele nare vriend, of een open relatie, of geen seksuele voorlichting gehad ;), misschien heeft ze het wel verzonnen om een discussie uit te lokken!)
    2) wat zijn er veel mensen op het forum die de moeite nemen om chantal28 van informatie te voorzien en dit zonder vooroordelen lijken te doen, en is het idee dat chantal het misschien leest, voldoende om dit te (blijven) doen. iedereen is erg aardig voor de onbekende medemens, en dat op een forum, terwijl chantal28 daar niet per se aanleiding voor geeft. ik weet niet wat ik zie! :)
    3) is het dom dat ik me afvraag hoe je 'het zaad er meteen uitdrukt' :)

maar serieus: hoe het ook is, ik hoop dat die kleine hummel hier niet de 'dupe' van gaat worden, wát de situatie ook is!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik weet ook niet hoe je het zaad eruit zou kunnen drukken?
    Ik zal mn mening ff voor me houden, maar om duidelijk antwoord te geven op TS hebben we idd wel meer info nodig.
    Idd is het 5 dagen na sex met ander een posi test of 5 dagen na de ei sprong sex.
    Als Chantal hierop nog eens antwoord op geeft kunnen we proberen om zonder te veel vooroordelen antwoord te geven op de vraag waar het allemaal om gaat.....

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik denk dat ze gewoon bedoelt dat ze de bekkenbodemspieren aanspant net als met plassen en ophouden.. dan druk je wel wat eruit denk ik tenminste dat lijkt me als ik even logisch nadenk, maar ja de zaadjes die het zouden redden redden het toch wel want alles wat er weer uitloopt is sowieso niet snel genoeg toch? die zouden het volgens mij sowieso niet redden want die vraag word ook regelmatig gesteld toch of het erg is als er meteen een hoop uitloopt na de sex....

6. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    ja zoiets dacht ik al wel, maar ik zou denken dat het logisch is als er altijd wel ergens een zwemmertje kan blijven hangen... daarom dacht ik dat ze misschien iets anders bedoelde ;)

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja wie weet, dit is het enige wat ik me kan bedenken.. bedoel eruit drukken ja sorry t enige andere waar ik dan aan denk is neem ik aan NIET wat zij bedoelt haha

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ze komt vast nog wel iets zeggen!!

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zou er geen geld op durven zetten...

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    haha nee ik ook niet maar ik heb haar een pb gestuurd en ze zei dat ze het topic niet meer kon vinden dus heb ik haar even een link gestuurd en nu hoop ik dat ze reageerd

11. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    gek zeg... geen reactie meer van der...

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, errug gek... ;)

13. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Sorry ik kan het niet laten

Laatste activiteit: Vandaag 16:45
    Huidige activiteit: Bekijkt onderwerp ongesteldheidsbuikpijn gehad , positieve test

en eerlijk gezegd moet ik ook wel n beetje lachen om sommige die hier op antwoorden maja ze is dus wel actief

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    erg he die fakers!! gewoon nep, sensatiezoekertje geweest

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Joh!

:D

16. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    #116 Lynnami, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    Oh wat erg! Vreselijk... Ik ben sprakeloos. Oh mijn god... bah... oooooowww.
    Maar waarom biecht je het niet gewoon op dat je sex hebt gehad met die andere knul? Wie weet vind je vriendje het wel "spannend"!? En dan kunnen jullie misschien wel allemaal gezellig samen gaan wonen want dat is de nieuwe uitdaging.
    Wil jij vreemdgaan en verloochen jij de belangrijke intieme behoeftes die je vriendje niet vervult? Ik daag je uit om te zien of polyamorie voor jou een goed alternatief is. Polyamorie gaat over vrijheid in verbondenheid en draagt bij aan een mooiere samenleving, waarin liefde en eerlijk en respectvol omgaan met elkaar centraal staan.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ryfo, ik reageer nooit in dit topic... eh...tenminste, al een hele tijd niet meer... eh... maar ik wil toch even zeggen dat wat jij hier zegt AB-SO-LUUT niet kan!!!

Alhoewel...

Nee...

Het kan wél!

Geniaaaaal!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    :(...tzal wel;)

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    moderatoren doe deze maar dicht haha stelletje mutsen hier. topic starter is zelf nergens meer te vinden en de dames mutsen wel door:$:$:(:p:p

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik wil toch ook nog even reageren. Door het topicstart bericht schat ik de persoon in kwestie jong in. Ik vind het goed dat ze ermee bezig is en info probeert in te winnen. Ik vind dat ze wel de gevolgen moet dragen van haar haar actie's dat moeten we immers allemaal met alles in het leven. Je hebt keuze's gemaakt en wat daaruit komt moet je maar dragen ( er toepasselijk in dit geval haha ) Het beste kun je eerlijk zijn, mijn neef had ook een relatie die net uit was tot het meisje kwam aankloppen met ik ben zwanger en denk van jouw maar kan ook van mister x zijn.. nou slik daar sta je dan als vent.. jong, altijd hard gewerkt en veel gespaard maar hij droeg wel zijn verantwoordelijkheid en heeft gezegd als het kind van mij is ben ik er ect. na de bevalling heeft toen een dna test plaatsgevonden en gelukkig was hij de vader.. nu wonen ze samen en zijn ze toch erg gelukkig.. al snap ik niet zo goed hoe..

kortom.. zowiezo even richting de huisarts voor bevestiging ect en je ouders op de hoogte brengen en gesprek aanvragen met je vriend en je mister x om deze op de hoogte te brengen.

Deel Deze Pagina