Meivakantie Turkije - Titanic resort of miraculeuze resort?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kimmy, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hallo dames,

Wie of wie heeft ervaring met een van deze hotels? Ze zien er beide prachtig uit, dus ik twijfel. We willen in de meivakantie een weekje weg met onze dochters van 5 en dan bijna 3 jaar.

Zijn eerder geweest in limak Lara en laatste keer aska Lara. Laatste was geweldig, maar is een stuk duurder dan miracle of Titanic, en we willen graag weer eens wat anders.

Graag jullie ervaringen :)

2. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Oh ik zie titel is verkeerd:

Ik bedoel Titanic of miracle resort:)

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn voorkeur ging altijd naar de Miracle Resort,
    al 4 keer geweest 😍😁
    Prachtig hotel! Wij hadden wel elke keer super luxe kamers genomen (Hoogdgebouw Blok B 8e verdieping zeezicht, ik had ons kamer een maand van te voren al geregeld, dankzij mijn connecties daar, ik heb een foto toegevoegd dat was mijn uitzicht😍 ) Dit jaar gaan wij naar Royal Wings Resort, even wat anders ☺️.

Titanic ziet ook best mooi uit, alleen de hotel is veel kleiner dan Miracle.

Succes met het kiezen.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Hahaha en mijn voorkeur gaat uit naar titanic! ;)

Ben bij beide niet geweest met kinderen, maar mocht ik nu weer kunnen gaan zou ik titanic kiezen.... :)

5. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Ik ben ook in een paar andere al geweest maar zag elke keer titanc voorbij komen. Deze lijkt me wel echt super maar volgens mij heeft die zelfde organisatie nog een paar resorts.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb naast de titanic in het resort gezeten (Was ook echt top) maar titanic was nog net wat luxer. (Zijn even gaan spieken wat ook nog niet zomaar ging, wel goed hoor je komt er dus niet zomaar binnen.)

7. Puupje

Puupje Lid

12 jul 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Titanic deluxe in belek ook geweldig. Vorig jaar geweest

8. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Wij zijn in het Mirage World hotel geweest. Onze eerste
    keer naar het buitenland en wij vonden het prachtig.

Dit jaar wilden we ook naar Turkije maar ik durf eerlijk gezegd niet meer.

Deel jij die gevoelens niet? Mijn man vindt dat we gewoon moeten
    gaan maar het gevaar juist opzoeken vindt ik persoonlijk niet verstandig.

Ik denk er i.i.g. nog even over na :)

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik deel je gevoel ook hoor maar toch hebben wij geboekt met nog een ander koppel. Tot nu toe zijn de kustplaatsen nog net zo veilig of onveilig als vorig jaar. We volgen de ontwikkelingen gewoon goed en bij een negatief reisadvies boeken we om. Ook als ons gevoel in augustus zegt dat het niet oké is.
    In deze tijden is "het opzoeken" niet echt een punt. Parijs is hier dichterbij dan de afstand grens gebied turkije en bijv kusadasi.
    Ik denk dat het altijd een kwestie blijft van "verkeerde tijd op verkeerde plaats zijn". Er gaan ook geruchten dat de costa's doelwit gaan zijn. Je zou maar jaren turkije geboekt hebben en nu lekker "veilig" spanje bij wijze van..
    T is een rare wereld waar we nu in leven..
    Ik hoop iig voor de mensen daar en voor onszelf dat het daar rustig blijft vanaf nu.

10. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!

Ik wilde voor Titanic gaan maar was helaas net te laat! Nu met al die recente aanslagen ben ik toch weer wat gaan twijfelen over turkije. Hoewel de aanslagen niet in de toeristische regio's waren, en er overal wat kan gebeuren, twijfel ik toch. Ook veel mensen die zeggen ga niet naar Turkije.

Ben me nu aan het oriënteren voor Mallorca. Maar wil zeker nog eens naar het Titanic resort! Die blijft op m'n verlanglijstje staan :)

Deel Deze Pagina