Hallo, Ik heb 27 mei een miskraam gehad. De 2e van dit jaar Na die miskraam heb ik niet meer getest. Maar ik was van de week toch nieuwsgierig of er nog hcg in m'n lichaam zou zitten. Vanmorgen getest met de action. En erwas direct een duidelijke (net zo donker als de controle) streep te zien. Weet iemand of dat nog kan zijn van de laatste zwangerschap? Zou dat zo lang in je lichaam kunnen zitten? Ik kan me niet voorstellen (en durf ook niet te hopen) dat ik weer zwanger ben. Ik weet dat het bij iedereen verschillend is hoor. Maar ik wil gewoon graag wat meningen van jullie Groetjes
Het kan allebei natuurlijk, zwanger zijn if rest hcg. Hcg kan weken in je lijf blijven hangen nog. Daarom is het ook handig te blijven testen na een miskraam. Nu weet je eigenlijk niks. Ben je duidelijk alles kwijt geraakt 27 mei?
Ik ben 27 mei gaan bloeden en dat heeft wel een week geduurd. 29 mei had ik een echo en toen zei ze dat alles bijna eruit was.. Ik heb nu spijt dat ik tussendoor geen test heb gedaan. Maar was er toen helemaal klaar mee en zo verdrietig..
Ik heb er geen ervaring mee, maar hoever was je ongeveer met je miskraam? Als je al verder was zou het misschien kunnen aangezien het nog een tijd kan blijven zitten. Maar als je nog vroeg was, lijkt het mij logischer dat deze testen een nieuwe zwangerschap aantonen. Zeker omdat het dus ook een knaltest is en geen tuurstreepje. Spannend zeg!!!
Ik kreeg met 6 weken de miskraam. De 27e nog bloed laten prikken en toen waren de waardes perfect voor dat termijn..
Dat je test nog steeds positief is en je niet weet of het resten hcg is of een nieuw zwangerschap zal ik om zekerheid uit te sluiten om bloed te laten prikken op hcg als dat is opgelopen is het van een nieuw zwangerschap. Als het afloopt zal het nog van de restjes komen. Heb je nog evt een nacontrole?
Je zit nu op 23 dagen na je mk. Zo'n duidelijke streep is passend bij minimaal 14 dpo. Dat zou betekenen dat je eisprong al op dag 9 was en dus 2 dagen na het stoppen van je bloeding. Heb je toen toevallig sex gehad (sex tussen 27 mei en 5 juni), want als je dat niet hebt gehad, dan is de kans zeer klein dat het nu van een nieuwe zwangerschap is en lijkt het meer op rest hcg helaas.
Nee geen na controle gepland maar denk dat ik dat wel even ga na vragen. Het kan bijna niet dat dit van een nieuwe zwangerschap is. Zo'n duidelijke test bij zo'n prille zwangerschap. Ik denk indd dat het rest hcg is...
Hier bij mk in april bij de eerste druppel bloed al bijna een witte test (had al even niet getest anders had ik natuurlijk eerder afloop kunnen zien) bij de mk van deze maand na 2.5 weken vloeien nog een knaltest. Het is dus per persoon verschillend en het kan dus zeker ook nog van de mk zijn.
Hier ma vastgesteld op 19 april , vruchtje was toen 6,3 weken . Na curetagge op 2 mei knal testen .. ik had pas een lichtstreepje een aantal dagen na mijn 2e operatie . Dus heeft inderdaad echt weken geduurd helaas , bij mij was dan ook restweefsel aanwezig dus ook niet echt onwaarschijnlijk dat de test positief bleef .. hopelijk is het voor jou een nieuwe zwangerschap !
Ik heb vandaag contact gehad met m'n VK. Zij heeft het verslag gelezen van de echo destijds en daarin stond dat m'n baarmoeder bijna leeg was. Alleen nog wat oud bloed wat er uit moest en ik ook verloren ben de dagen erna. Maar er zat in ieder geval geen vruchtzakje meer oid. Hierbij nog de test van gister.
Ik ben nu vooral opgelucht dat ik niet alsnog een curettage moet. Maar afwachten dus tot hcg weg is...
Hmmm er stond dat je baarmoeder bijna leeg was. Maar dus niet helemaal leeg. 1 mini klein stukje achtergebleven weefsel kan helaas door aanwezig hcg weer aangewakkerd worden en gaan groeien. Ik zou nog zeker wel om een echo vragen om uit te sluiten dat het echt helemasl leeg is.
Ze zei toen dat er alleen nog wat (oud)bloed was. Geen weefsel. 100 procent zeker wist ze dat. De verloskundige zei vanmiddag ook dat een echo daarom niet nodig was omdat het daar niet aan zou kunnen liggen.
Hmm, ik vindt dat wel vreemd. Als het je zelf erg onzeker maakt zal ik er gewoon op staan dat je een echo wilt om die ongerustheid weg te nemen. Na mijn curretage heb ik daarna 3x extra echo's gehad of ik wel schoon was.