5 dagen oude baby, blijft snachts veel huilen. HELP!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xmicheller, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    #21 Stringetje, 20 okt 2015
    Laatst bewerkt: 20 okt 2015
    Herkenbaar, en inderdaad zwaar... Meid het komt goed, laten we dat voorop stellen. Het is een fase waar je denk ik even doorheen moet. Huilen betekent inderdaad niet altijd honger. Krampjes of wat anders kan ook. Gossie ik weet het nog goed die kraamweek. Waarom praten mensen altijd over een roze wolk en 'genieten'... daar had ik geen fut voor. Gelukkig komt dat later dan wel. Probeer overdag zelf ook wat te slapen.

M.b.t. samen slapen met je baby 's nachts begrijp ik jouw zorgen over de veiligheid ervan. Hadden wij ook. Ik heb nog wel een tip.

Onze kleine wilde niet alleen in het wiegje en bij ons was ze stil. Dus we legden haar op het aankleedkussen onder een dekentje en het aankleedkussen boven/tussen onze hoofdkussens. Een stukje hoger dan wij zelf zodat ze niet onder het dekbed kon. Ideaal was anders maar zo kwamen we nog wat een slapen toe en was zij toch niet zo alleen en sliep ze ook wat meer. Pink in de mond hielp dan ook... Succes! Komt goed meis.

Ps. Sommigen hier zeggen redelijk gemakkelijk 'ze is nog maar vijf dagen' alsof je dan geen zorgen mag hebben? Het allerbegin is meestal juist het spannends, zwaarst. Ik heb er veel begrip voor.

Deel Deze Pagina