Licht positief getest, nu test wit!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mowglie, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mowglie

mowglie Lid

12 mrt 2014
    42
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Gister een licht positieve test van de Kruidvat in handen. Daarna een discutabel streepje op de clear blu test. Nu vanochtend twee keer een Kruidvat test gedaan en deze was helemaal wit.

Ben wel al de hele week ontzettend moe, hoofdpijn, last van mijn onderrug. Vorige week telkens buikpijn gehad alsof mijn menstruatie eraan zat te komen. Maar deze is tot op heden uitgebleven.

Wat moet ik nu denken?! Wel of niet zwanger?!

2. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg. Ben je al overtijd?

3. mowglie

mowglie Lid

12 mrt 2014
    42
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik ben nu een zeker een week overtijd.

4. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat het dan een vals positieve was? Volgensmij na een week overtijd moet je knal testen..

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Het kan ook zo zijn dat er wel iets is geweest maar dat het heel snel is misgegaan. Ik heb voor deze zwangerschap ook een vroege miskraam gehad. Ik heb heel licht positief getest maar de test nam nooit toe.. een paar dagen later begon het bloeden (en ook flink met stolsels enzo)

Het voelde mij mij toen ook alsof ik ongesteld zou worden, maar dit was ook zo bij mijn huidige zwangerschap.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je zeker van je eisprong?
    Er bestaat een aannemelijke kans dat de test gereageerd heeft op lh piek.
    Dat kan ook je ongi pijn verklaren (groeospirt van het eitje vlak voor de sprong).

Deel Deze Pagina