De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kike, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Na drie miskramen opnieuw weer zwanger. Doodeng! Hoop, maar weinig vertrouwen...afgelopen zaterdag werd mijn angst bevestigd: ik kreeg een bloeding. Diep verdrietig dacht ik dat mijn vierde miskraam een feit was. Maar wat bleek tijdens de echo afgelopen maandag? Een kloppend hartje: 162x p.m.!
    Ik kan er nog steeds niet echt van genieten, ben bang dat het alsnog mis gaat. Ik hoop maar dat de vitamine B12 injecties hun werk doen! Het was in elk geval heel bijzonder om een hartje te horen! Hoewel dit nog geen garantie is dat het goed blijft gaan hoop ik wel dat ook anderen hier moed uit kunnen putten: het kan dus echt! Ook als je meerdere miskramen hebt gehad.

2. Niet meer actief

jee dat zal schrikken zijn geweest...
    ik hoop dat het nu wel goed blijft gaan [-o<
    veel succes ;)

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    kike, blij te lezen dat het alsnog goed was, ik duim met je mee dat het deze keer goed mag blijven gaan!

liefs
    flyke

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik hoop ook voor jou dat het goed blijft gaan en inderdaad bloed wil niet altijd zeggen dat het een miskraam wordt of is.

hoop dat je gelukkig zwanger kunt blijven en kunt gaan genieten liefs miriam

5. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het dit keer goed blijft gaan!
    Ik zal voor je duimen!

6. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Wat fijn voor je dat alles goed is!
    Ik zal heel hard voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan!
    Probeer te genieten, maar ik kan me voorstellen dat je je reserves hebt na de andere miskramen.
    Zet 'em op.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wat fijn om te lezen!

Dat geeft de burger weer moed!

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Wow meid, wat heb je veel moed! Heb je te horen gekregen waarom het 3x mis is gegaan?
    Wens je veel succes met deze zwangerschap, we zijn bijna even ver ;)

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi kike
    wist je van te voren dat je een tekort had aan vitB12?
    ik verdenk mij zelf er ook van, maar dan moet ik weer naar huisarts..hoe ben jij er achter gekomen. Had je symptomen?
    geniet van je zwangerschap!

10. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Foreverfriend,

Heb je een PBtje gestuurd m.b.t. je vraag!

Mano82,

Oorzaak nooit gevonden: geen chromosomenafwijking bij mij of mijn man, geen proteïne S probleem, normale bloedstolling en geen afwijkingen in bloedsuikers. Wel heb ik dus een B12 tekort. Mijn homeopaat zegt dat dit een oorzaak kan zijn van vroege miskramen. Ben daarom met B12-injecties gestart. Lijkt nu allemaal goed te gaan. Volgende week echo, hopelijk klopt het hartje dan nog steeds.

Deel Deze Pagina