was dit mijn eisprong?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymom3, 17 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello lady's!
    wij zijn bezig om zwanger te worden en zijn nu bezig voor ronde 2! net als bij ronde 1 ben ik gestart met ovulatie testen! Deze heb ik volgens de instructies goed uitgevoerd maar beide keren gaf hij niet mijn eisprong weer! Ik had de testen van cb.
    vorige keer had ik een cyclus van 28 dagen dus daar ben ik nu weer een beetje vanuit gegaan (al weet ik dat ie anders kan zijn)!

mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 juli! ik zou dus mijn eisprong rond de 15e moeten hebben gehad! ik ben weer gaan testen vanaf de 12e maar alles gaf negatief (die van vandaag moet ik nog doen) nou voelde ik gister ochtend(zaterdag)onderin mijn buik een soort knappend gevoel...niet dat het opeens knapte maar dat er iets op knappen stond en dat hield zon 15a20 minuten aan! zou dit mijn eisprong geweest kunnen zijn? ook had ik gister en eergister wat rugklachten! eigelijk op dezelfde plek maar dan achterin....

wat denken jullie? was dit mijn eisprong? wij hebben dinsdag, donderdag en zaterdag middag "geklust" denken jullie dat ik de kansen dan goed benut hebt?

2. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet, heb mijn eisprong nog nooit gevoeld. Zou maar af gaan op de ovulatie testen en nog even doorgaan met klussen tot je een pos test hebt gehad...

3. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we blijven zoiezo door gaan maar de vorige keer heb ik niet 1x een positieve test gehad...

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.130
    17.148
    113
    Ben je onlangs gestopt met anticonceptie? Dan kan het zomaar even duren voor de boel weer op gang komt.

5. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Test je twee keer per dag? Want het kan zijn dat je een korte piek hebt en die misschien mist met een keer testen...

6. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb mijn spiraal laten weg halen....maar ook daarbij had ik een eisprong... En ik teste idd 2x per dag op dezelfde tijdstippen...

Deel Deze Pagina