toch wel ongi geworden!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sunlight, May 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    afgelopen zaterdag had ik enorme buikpijn dus ik dacht yes innesteling!
    maar gvd zijn die rode duiveltjes wel gekomen :evil:

sorry voor het vloeken maar ik baal echt als een stekker
    na 11 maand mag het nog niet lukken.
    wanneer word ik nou eens zwanger:cry:

ik moest dit even kwijt. zijn er meer zo lang bezig om zwanger te worden?
    of ben ik de enige?

liefs

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Bij mijn dochter was ik 11 maand bezig, nu zit ik in ronde 1.....
    Tuurlijk is het kl*te en mag je vloeken meid, laat het eruit zou ik zeggen!
    Ik wens je sterkte en heel veel geluk voor deze ronde!
    Ik ga duimen!

*dikke virtuele knuffel*

3. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Wij zijn al 16 maanden onderweg! geduld is een schone zaak zeggen de mensen dan! maar dat is niet het gene wat je wil horen. en dan ook nog eens iedereen om je heen die wel zwanger is, frustrerend inderdaad!

Nou heel veel succes en sterkte!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja iedereen om mij heen heeft er geen moeite mee zijn allemaal na hoogstens 2 maanden zwanger en bij ons wil het maar niet lukken.
    en dna zeggen ze ook nog van ja was erg snel hadden we niet verwacht.
    dan denk ik waarom hun dan wel en wij nog niet
    het leven is niet altijd eerlijk vindt ik

liefs

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    16 maanden zijn jullie al naar de gyn geweest?

6. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Nee dat klopt!

Maar we kunnen niet meer doen dan blijven oefenen. Wij zijn inmiddels bij de dokter geweest..zaadtest voor mijn man, die was ok, niet onwijs super!

Nu moet ik woensdag voor een echo om bij mij te kijken, maar ben ook al ruim twee weken over tijd. De dokter acht een zwangschap nihil, maar wil wel een controle om te kijken of bij mij alles "goed" is!

Succes

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke ja wij hebben ook een sperma test gedaan was normaal. alleen niet giga veel. nu moet ik over13 dagen heen om te kijken of ik wel een ei heb
    dus we moeten maar afwachten. ik had gehoopt nu zwanger t worden dan hoefde ik niet dat ziekenhuis gedoe!
    maar we wachten gewoon af

8. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Meer kunnen we inderdaad niet doen! Ik ben wel benieuwd wat er woensdag op die echo te zien is. Ik ben ook nog nooit te laat ongesteld geweest, en heb het ook nog nooit overgeslagen, dus toen ik een dikke week over tijd was, dacht ik YESSS ik ben zwanger, maar testen zeggen iets anders.....echt klote

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik was altijd op de min nauwkeurig ongesteld, maar de laatste tijd dan weer 30 dagen dan weer 35 dan weer 31 dagen wordt er een beetje gek van. nou vanochtend buikpijn en ik dacht neeeeeeee!
    maar de duiveltjes dachten heel wat anders!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ben 27 maand aan het klooien.........

Stomme klote gyn wil me niet doorsturen naar een fertiliteits arts!

11. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Ik zit nu al op 43! echt veel te lang dus! heb zo iets, laat het maar komen, maar er komt ook echt niks!

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland

wat doet zo'n fertiliteits arts? ja heb er nog niet zoveel verstand van sorry!

liefs

13. Mop0201

Mop0201 Actief lid

May 21, 2008
    133
    0
    0
    Waarom willen ze dat niet dan? wat geven ze voor reden?

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mop 0201

ja dat is idd erg lang
    mooi min

15. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Dat is raar, ik zou vragen om een andere gyn hoor! Na 27 maand lijkt het me logisch dat er eens serieus gekeken word. Wat heeft de gyn tot nu toe gedaan?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Oh puzzcat wat klote moet dat zijn voor jullie! Jullie zijn al zo'n tijd bezig, waarom sturen ze jullie dan neit door?

Annelies, balen meis, weer niet deze maand, echt shit elke keer weer! Maar onthoud, nieuwe maand, en dus ook weer nieuwe kansen he!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou meiden!

Ik ben verwezen naar de gyn omdat ik crohn heb,en de man dacht waarschijnlijk in het begin dat er voor de rest niks mis met mij was....
    Na ongeveer een jaar ben ik bij hem gekomen,en hij zei: Ow zegt ie je bent nog jong?!?!
    Grrr Ik zei tegen hem ik voel dat er steeds wat mis is,want ik voel de eisprong wel en we klussen perfect elke mnd op het goeie moment....Zegt ie:Kom in januari (dit jaar) maar terug...Oke moest dus niet zeuren zo leek het...

Ik ben toen in jan. weer terug gekomen,zegt ie dat hij een echo wil om te kijken of ik een eisprong heb...En toen hij dat zei keek hij erg bedachtzaam Alsof hij wou zeggen ik geloof je niet...
    Nou ik heen voor die echo Is die vent er niet?!?!
    Een vrouw van de fertiliteits gedeelte had het afgenomen,en zij zei: Nou zegt ze Je voelt het he?
    Want ik kon zelf nog zeggen in welke eierstok!
    Nou weer terug naar de gyn,zegt ie ik wil dat je gaat bloed prikken naar progesteron (nog een manier om te kijken of je een eisprong hebt ppfftt)
    Blijkt dat ik het goedje niet aanmaak van mezelf...
    Hij geeft me clomid,en de bloeduitslag daarvan is 44,7 Erg goed!
    Maar wat mij dus zoooooo irriteerd aan die vent,is dat hij zegt NU heb je pas een eisprong En nu (Na 27 mnd) kan je eindelijk proberen zwanger te raken!Ik heb altijd een eisprong gehad,er is dus iets mis met mijn eicellen...
    Je moet als patient ervan uit gaan dat zon kloothommel alles weet,maar GRRRRRR
    Sry lang verhaal....

18. Niet meer actief

@puzzycat. Waarom zoek je geen andere gyn of vraag je een second opinion? Dat mag toch wel?

Het lijkt mij moeilijk met een arts te "werken"met wie het niet klikt en vooral bij zoiets als zwanger worden enzo.

19. meid je ziet t je bent niet de enige helaas..
    balen mag en vloeken ook!
    tis ook allemaal niet nix als je iets graag wilt en t niet lukken wil.
    zelf zit ik alweer in ronde 18... gaat hard.. en tot nu toe nog nix ...afwachten maar weer..

Share This Page