Hallo meiden, Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en heb gisteren een zwangerschaptest gedaan en was nigatief, dus moet ik nog en paar dagen wachten om weer een test te doen of gewoon naar HA gaan? Mijn gemiddelde cyclus is 30 dagen. Op 6 mei ongesteld geworden en ik verwacht dat ik weer op 6 juni ongesteld moeten worden. Wat ik gemerkt had bij mijn vorige menstruatie in mei is dat weing bloeding en heel erg donker, ziet donkerbruin uit en kwam alleen een paar droppeltjes uit of alleen als ik naar de wc moest. En had toen ook een vaginale jeuk. Kan iemand hiermee helpen en uitleggen of ervaring mee? alvast bedankt. Groet, JAM
Ben je allang met de pil gestopt? In principe moet je altijd uitgaan van je langste cyclus als je je eisprong niet tempt of test. Pas dan ben je overlijd.
Ja ben al een jaar geleden gestopt met de pil. Gelijk na stoppen met de pil raakte ik toen zwanger en ging niet goed daarna miskraam gehad. En nu heb ik wat steken in mijn buik en spannende borsten en knorende darmen. In begin dacht ik misschien zwanger maar via de test blijkt niet, nigatief dus.
ik heb ook de "zwangere-symptomen" en vandaag is mijn nod ook nog geen voortekenen gehad ofzo... maar vanmorgen ook negatieve test.. snap er niks meer van.. succes!
Jam87 jeuk - niet goed! bruin ook dan kan infectie zijn: chlamidia! of iets anders, beter naar HA gaan maar dan met het verhaal over je vorige menstruatie dat het zo was en tast laten doen voor infectie! zwanger ben je niet helaas..denk ik.. 5 dagen overtijd en negatief.. en alle ongi symptomen.
Hallo dames, vandaag ben ik 6 dagen overtijd en ook nog niet ongesteld.Piccolina? de jeuk heb ik nu niet dat was alleen bij vorige menstruatie. Ik heb nu alleen nog borsten pijn en wat steken aan mijn zijkanten van me buik en ik durf geen test te doen omdat ik een paar dagen wel wachten, hopelijk ben ik zwanger meiden en ik hoop ook voor jullie die graag zwanger willen worden. Groeten, JAm
Wanneer ben je gestopt met de pil meis? Het kan namelijk ook, mits het recent is, dat je aan het ontpillen bent.
Hi dames, Ik ben nieuw hier op dit forum, dus wellicht vraag ik iets dat allang is gevraagd, sorry daarvoor dan! Ik ben in maart gestopt met de pil. Eerste keer had ik een cyclus van 27 dagen, 2e keer 26 dagen. In mei had ik mijn eisprong rond dag 16/17 (toen ook gevreeën). Nu ben ik echter nog niet ongesteld geworden terwijl ik had verwacht dat al te moeten worden rond 10/11 juni... Ik weet nu alleen even niet wat ik moet doen...kan het zijn dat mijn cyclus deze keer gewoon langer duurt? Of ben ik nu over tijd? Ik heb geen idee !! Juist omdat ik pas net gestopt ben met de pil en vaker hoor dat de cyclus de eerste maanden kan variëren... en ook omdat ik heb gehoord dat je luteale fase soms ook wel 16/17 dagen kan duren (dit is dus nu bij mij het geval). Ik heb wel pijnlijke borsten en wat buikkrampjes... maar dat kunnen ook pms klachten zijn toch? Wat denken jullie?
Hoe weet je dat je toen je eisprong had? heb je getempt of ovu testen gebruikt? Als je twijfelt zou ik in ieder geval een testje doen, spannend!
Ik heb toen inderdaad een ovu test gebruikt. Zondags in de middag eerste keer verhoging LH-piek gemeten en ochtend erna gevreeën... misschien morgen toch een testje doen... erg spannend inderdaad!!
Hey manon, ik heb alles precies hetzelfde als jij.. alleen is dit pas mijn 1e ronde, 2e zwangerschap. ik weet dus niets zeker, en wil niet aan de ovutesten.. vorge keer waren mijn cyclusen altijd exact 28 dgn, dus ga ik daarvanuit. dan zou ik afeglopen maandag al ongi moeten zijn.. nog geen sporen te bekennen.. en maandag en vandaag getest, spierwit bleven ze. het kan dus zijn dat ik niet zwanger ben, en aan het ontpillen. het kan zijn dat mn cyclus voor het eerst langer is als anders en ik dus mn ei later had als gedacht. dus afwachten of ik nog ongi word of niet.. ga vrijdag denk ik maar nog eens testen als het dan nog niet zover is..
een negatieve test wil niet zeggen niet zwanger ik had bij bij mijn eerste kind pas na 14 wkn zwangerschap een postieve test bij mijn 2de kind na 9 wkn zwangerschap bij mij komt het hcg hormoon pas laat vrij dit kan ook het geval zijn ben toen ook naar ha geweest en ook daar sloeg deze niet uit maar wel degelijk zwanger
ik kwam er bij mijn eerste pas na 9wk achter dat ik zwanger was.. met en cb digital test: zwanger 3+ ik heb dus niet egt vergelijkingsmateriaal.. laten we hopen dat bij ons dat hcg ook pas laat vrijkomt haha.. ik had vorge zwangerschap ook totaal geen kwaaltjes, dus dat zou het wel verklaren..
Heey babii, Ben al een jaar geleden gestopt met de pil en mijn menstruatie toen was regelmatig, maar laatste 3 manden was het normaal en elke 30 dagen werd ik ongesteld. Deze maand niet dus ik denk dat ik misschien zwanger ben en durf geen test te doen, want ik had 4 dagen geleden een test geprobeerd in die was nigatief en nu denk ik ff wachten tot 10 dagen overtijd dan ga ik weer proberen of naar HA gaan. Groetjes
@xKiim: raar he! Ik ben erg benieuwd wat er bij ons allebei uitkomt Ik durf gewoon niet te testen! Maarja, dat is uitstel natuurlijk... kan maar beter wel testen, dan ben ik van de onzekerheid af (of niet als ik dan naar jouw berichtje kijk).. Ik durf er gewoon niet op te hopen! Ik wist trouwens niet dat je dus ook negatief kunt testen als je wel zwanger bent... dan kun je dus nog veel langer in onzekerheid blijven zitten! Pfff....
Ik heb vandaag een test geprobeerd met ochtendurine, maar helaas geeft nigatief aan. Hoe kan dat nou?heb 2 testen eerder geprobeerd en die waren ook hetzelfde, ben vandaag 8 dagen overtijd en heb nog steeds pijnelijke bortsen en knorende darmen, pijnelijke benen en af en toe hoofdpijn. ben ik dan toch niet zwanger of nou wel? zou ik dan morgen naar HA gaan?