Wij gaan voor een derde wonder!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sophie85, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie85

Sophie85 Lid

27 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat als het ons gegeven is voor een derde wonder te gaan! Wij hebben al een zoon van 4,5 en een dochter van 2. Maar het kriebelt toch hevig voor een derde kindje. Het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen, die ook voor een derde gaan! Om zo op de hoogte te blijven van het wel een wee van elkaar gedurende de (hopelijk) a.s zwangerschap!

Wij zijn vorige maand met de pil gestopt en ben net gister helaas ongi:x geworden! Op naar ronde twee!

Tot horens:)

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    wij ook maar wel erg snel :)
    23 april mirena verwijderd en nu al zwanger wens jou het zelfde geluk.

3. Sophie85

Sophie85 Lid

27 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Dilara1! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er lekker van!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    succes Sophie85, hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

5. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Sophie

Ook wij gaan voor nr 3. We hebben reeds 2 dochters van 8 en 6. We hebben ons voorgenomen het rustig aan te doen, maar bij elke ronde groeit de zin in dat derde kindje meer en meer (nu ronde 4) en gaan we er meer intens voor.

Veel succes alvast en we hopen op spoedig goed nieuws :)

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Haai sophie!!
    Wij zitten nu in ronde 1 voor een derde hummeltje! Ik heb al twee meiden, de een wordt bijna 5 en de ander is 9 maanden! Ik ben zelf bezig met temperaturen om te kijken hoe het zit met mijn eisprong. Ben nog niet zo lang gestopt met borstvoeding en verwacht niet dat ik spontaan netjes en regelmatig ongesteld zal worden. Als ik dan weet wanneer mijn eisprong was weet ik tenminste ook wanneer ik kan testen of wat anders kan verwachten :p toch wel balen dat je weer ongesteld bent geworden! Wanneer zo'n besluit genomen word duurt elke maand zo lang... Hoe snel was je van je andere kindjes in verwachting?
    liefs, Janneke

7. Sophie85

Sophie85 Lid

27 jun 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke reacties allemaal!

Janneke000, bij onze zoon was het na vijf maanden raak en bij onze dochter na drie maanden! Dus ik hoop dat we nu ook snel zwanger mogen worden!

Iedereen veel succes! En hoop dat we snel verblijd mogen worden met een derde wonder!

xxx:)

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    oooh wat leuk..

wij zijn een jaar bezig geweest voor nr 3 , toen een halfjaar pauze met mirena...en nu in ronde 2 na verwijderen mirena.

hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn!

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Dat we maar snel 2 streepjes mogen zien! :D mijn oudste duurde 4 rondes en de jongste 2 :D ik hoop dus voor de herfst twee streepjes te mogen zien! Maar ja, zal je net zien: duurt het de derde keer opeens veel langer.. Hebben jullie ook dat ondanks dat het de derde keer is, alles nog steeds net zo spannend is als de eerste keer?

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoi!

Wij zijn inmiddels in ronde 6 voor ons derde kindje.. omdat we al ouder zijn hebben we geen hooggespannen verwachtingen en hopen we vooral dat het ons nog gegeven zal zijn. Gelukkig voelen we ons al heel erg rijk met onze twee kanjers...
    Misschien deze maand!

Oja, mijn kindjes zijn bijna 4 (zoon) en net 2 (dochter)

1e kind: 11 rondes
    2e kind: 1 ronde
    tja... het kan verkeren ;)

11. juut1980

juut1980 Lid

9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat leuk!! Ik twijfel nogsteeds! al 1,5 jaar. Maar de wens wordt steeds erger. Mijn man wil gelukkig ook wel maar die twijfelt ook nog wel..Vooral het financiƫle gedeelte houd ons nog tegen...

Nou heel veel plezier en succes met klussen! Hopelijk ben je snel zwanger!!!!

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hallo allemaal,'
    Mijn naam is Claudia, mijn man en ik hebben al 2 kinderen een zoontje van bijna 3 en een dochter van bijna 6 maanden. Ook wij gaan voor een derde!
    Van mijn zoon werd ik zwanger door de pil heen en bij mijn dochter heeft het 3 rondes geduurd. Op het moment geef ik ook nog mijn dochter bv afgewisseld met fv. Nog steeds niet ongesteld geworden, maar dit kan ook door bv komen, die we nu aan het afbouwen zijn.
    Zwanger zijn vondt ik het allerheerlijkst, niks misselijk of ergens anders last van. Bij mij is de wens voor een derde alweer een paar maanden ingenesteld en nu bij mijn man ook sinds een maand. Dus we zien wel wanneer mijn cyclus weer op gang komt want de wens is er nu mijn lichaam nog.....

Deel Deze Pagina