Hee meiden, Ik heb er ook last van.. Normaal een mooie cyclus van 24 dagen.. Nu nog steeds geen ongie.. Wel een aantal witte testen.... Ook heb ik elke dag wel iets krampen in mijn onderbuik, maar dat was het dan ook.. Pff wat een onzekerheid Liefs!
erg he die onzekerheid! Maar als je dan positief test, is het het wachten waard geweest!! ) Ik hoop het voor jullie allemaal! En Jam, ook ik zou niet even aan de pil gaan tussendoor hoor, volgens mij rakt dan je lichaam juist weer in de war... je stopt er toch weer hormonen in....
Hi dames! Wat is het toch altijd fijn dat er dames zijn die met je mee leven! Leef ook met jullie mee hoor! Het is best een onzekere tijd als je besluit om zwanger te willen worden...De enige met wie je er over praten kunt als je het aan niemand verteld is je vriend. maar die is behoorlijk nuchter al wil hij he net zo graag als ik... Heb geen testen meer in huis. Maar denk dat ik morgen nog wel een setje ga kopen als ik nog niet ongesteld ben inmiddels.. Fijne dag meiden en op naar een giga knal test!
vreselijk is die onzekerheid he?! ik heb t liefst een posi test of ongi, dan weet ik in elk gejval waar ik aan toe ben. en kunnen we n feestje bouwen, of door na de volgende ronde. mijn cyclus is nu al 36 dagen, heel erg lang. maar nog steeds geen posi test. Houd jij ons op de hoogte??!!
Hey Jam87, het is niet helemaal hetzelfde.. maar ik heb in maart met 23,2 weken ons eerste kindje verloren. ik snap dus hoe graag jij na je miskraam weer zwanger wilt zijn. ik moest 12 weken weer aan de anticonceptie omdat ik ivm onderzoeken niet zwanger mocht worden. nu sinds 11mei gestopt, en mijn cyclus is nu juist meer van slag dan ooit te voren. Ik zou willen dat ik na mn bevalling niet weer aan de pil had gehoeven. hoop dat je hier iets aan hebt. Je word vanzelf weer zwanger, als jou lichaam daar klaar voor is. en ik weet dat dat wachten zeer frustrerend is, helemaal omdat anderen wel kindjes krijgen en zwanger raken. probeer het een beetje van je af te zetten, okal kis dat heel moeilijk. Als je er TE veel mee bezig bent, lukt het vaak ook niet. Liefs kim
Hey Manonvd, Je hebt gelijk meid, ik ga niet aan de pil dan raakt mijn lichaam weer in de war en dat wil ik juist niet. Ik zal gewoon wachten en tijd geven voor mijn lichaam om helemaal te herstellen...Bedankt.
Beste kim Je hebt totaal gelijk in. Ik ga inderdaad proberen om van me af te zetten ook al het echt best moeilijk is maar kan niet anders dan wachten en tijd geven en komt van zelf wel hoop ik. Gisteren was mijn laatste ongestelde dag en hoop ik dat dit keer gaat lukken anders blijven we gewoon proberen tot het lukt en ik ga me ook proberen niet te veel mee bezig zijn anders lukt het inderdaad vaak niet zoals je zei... Liefs Jam
Hey, Je moet nog een week wachten dan nog een keer testen, misschien wordt je nog ongesteld, bij mij was het ook zo... na 8 dagen pas ongesteld geworden. Ik hoop dat je wel een positieve test krijgt.
Heey meis, Dat is fijn om te horen dat je met iedereen mee leeft. Ben je ongesteld of nog niet meid? Ik hoop dat je een positieve test zou krijgen en ook voor alle meiden die graag zwanger wil worden.
. Veel succes mama15, Ik vind het erg goed dat je zo denkt, En inderdaad ...hoe ouder je bent hoe anders je denkt, maar nogmaals vind ik het goed van je dat je naar 5e kindje gaat. Ik wens jou veel succes en dat je een positieve test zou krijgen op 27 juni. Laat ons de uitslag weten. Bedankt voor de informatie. Liefs Jam,
Anders gewoon HA bellen en een bloedtest laten doen. Ik weet dat het best moeilijk is om te wachten, gewoon afwachten meid of naar HA gaan.
Vraaje dames, Welke foliumzuur tabletten gebruiken jullie of welke zijn de beste? In begin gebruikte ik Davitamon mama en nu Centrum mama tabletten. De probleem is dat de tabletten groot zijn en het is voor mij erg moeilijk om door te slikken. Zijn wat klein tabletten die makkelijk te slikken?En mag je tijdens ongesteld zijn ook nemen? Ik hoor het graag van jullie.
Hoi Jam87, de foliumzuurpillen van de etos zijn echt klein en hebben een wat plattere vorm. Foliumzuur kan je ver voor, tijdens en na je zwangerschap slikken. Je hoeft niet te stoppen met innemen als je ongesteld bent. Groetjes
balen he, dan kun je mar beter ongesteld worden he, zodat je weet waar je aan toe bent, en dat je aan een nieuwe ronde kan beginnen.. nu kan je niets anders dan wachten en aventoe n test ertegenaan gooien.. hier hetzelfde verhaal, al 9 dagen overtijd, en testen blijven omo wit.. ik heb nog nooit een langere cyclus gehad als 28, nu al 37. ik doe om de dag een test, en jij?
ik heb ook foliumzuur van etos eigen merk.. FIJN!! ik ben de slechtste pillen-slikker ooit.. ik slike ook de anticonceptie pil niet om die rede.. die van de etos zijn lekker klein haha t zit egt tussen mn oren haha
Jaa idd.. Wil nu zelfs ongesteld worden zodat ik weet waar ik aan toe ben.. Ik doe ze ook om de dag.. Vanmorgen nog gedaan.. Omo wit Als ik donderdag nog niks weet dan bel ik even naar de huisarts.. Miss kunnen hun een testje doen voor mij. Ik ben wel klaar met die onzekerheid..
Ohh jeetje meid, ik zie dat jij (net als ik) een kindje verloren hebt. is dat lang geleden? en welke ronde zit je nu? (of wil je daar niet over praten?) Sterkte meid!