5 dagen overtijd en.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jam87, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Mijn zoontje was gewoon helemaal gezond.. Ik had vanaf week 6 al bloedingen (hemathoom) vanaf week 19 was het eindelijk gestopt maar achteraf kon mijn lichaam het niet meer aan en werd mijn vliezen steeds dunner en zijn mijn vliezen ook gebroken.. Na de onderzoeken bleek dat ik een acute ontstekingen te hebben aan me placenta en navelstreng.. Maar na dat me vliezen waren gebroken..

Wij mochten wel weer beginnen.. Maar we zien wel..

Worden jullie ook goed in de gaten gehouden door gyn?

2. xKiim

xKiim Actief lid

10 mrt 2012
    146
    0
    0
    Werkt als All-Round Kapster
    Tilburg
    Hey meid,
    Jaa dat is een voordeel, we worden (als we weer zwanger zijn) extra goed in de gate gehouden.
    Krijg om de week een echo, en bij de minste twijfel van mij uit dat er iets is, mag ik meteen komen.
    Ook moet ik waarschijnlijk vroeg stoppen met werken, en uit voorzorg bloedverdunners slikken.
    Onze zoon was ook helemaal 100% gezond, alleen was mijn placenta zeer slecht doorbloed waardoor hij niet genoeg voedingsstoffen binnenkreeg, en dus slecht groeide.
    En ik heb het Hellp-syndroom daarboven op gekregen, wat levensbedreigend was voor ons beide, waardoor ik moest gaan bevallen, en die bevalling was te zwaar voor het kleintje
    wij mochten 12wk niet zwanger worden omdat ze nog wat onderzoeken moesten doen bij mij.
    Heel erg veel sterkte en geluk in de toekomst meid!

3. mimmuppet

mimmuppet Nieuw lid

1 jul 2012
    1
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik wil graag met jullie mee schrijven.

Ik ben vandaag 8 dagen overtijd en vanochtend weer een negatieve test. Ik heb al bijna 2 weken pijnlijke borsten, mijn darmen zijn van slag en ik ben een beetje emo. Precies hetzelfde als toen ik zwanger was van mijn inmiddels 2-jarige dochter. Toen had ik na 5 dagen overtijd een positieve test. Ik ben in maart gestopt met de pil, na bijna 2 jaar aan de pil te zijn geweest. En mijn cyclus heeft weer dezelfde regelmaat als de vorige keer dat ik met de pil gestopt was (31 dagen). Toch blijft die test negatief! Ik heb de afgelopen week 3 testen gedaan van 2 verschillende merken, maar het mocht niet helpen...

Jullie verhalen zijn dus erg herkenbaar. Ik wacht nog tot woensdag voor ik opnieuw ga testen en als ik dan nog niet ongi ben maar een afspraak met de HA maken.

Groetjes!

4. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi hoi ik had mijn menstruatie vrijdag verwacht. Maar het is er nog niet. Ik voel van alles, maar tot nu toe negatieve testen.

Ik wacht deze week nog ff af en dan test ik opnieuw.

Ik hoop dat ik dan een positieve test heb, maar ik vermoed dat ik gewoon ongesteld ga worden.

5. sunny me

sunny me Lid

24 feb 2012
    36
    0
    0
    Hallo dames,

Ik wil ook graag met jullie mee schrijven. Net alles even terug gelezen, ik zie wel dat ik niet alleen aandelen heb in de zwangerschapstesten. Ik heb nu 2 testen gedaan (1 vroegtijdig van cb) en 1 op de nod dag (van de kruitvat). Maar allebei negatief. Vandaag na 4 dagen overtijd ook 1 gedaan, er was wel een plusteken maar niks in het controle venster.... De HA gebeld, maar die raad aan om nog even te wachten. Pffffff die minuten duren zo lang. Daarom dat ik dacht ik ga weer eens mijn verhaal luchten bij jullie.

Wij zijn overgens nu met ronde 7 bezig. De kinderwens (zeker bij mij, ha ha) is enorm. Manlief die wil ook graag kinderen, maar maakt zich nog niet zo druk dat het niet vanzelf gaat. Des te meer te oefenen, zegt hij.

Iedereen weer heel veel succes deze ronde!

Manon nog van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina