hey hey mijn drang om toch te testen was vanmorgen toch te groot enorm eigenwijs dus!!! maar sinds gisteravond al ongi krampen wat ik normaal eigenlijk nooit heb voor se nod dus ik dacht ik waag toch maar een gokje ook steekjes bij heup lies maar helaas nega. ik wil de volgende ronde echt echt echt afwachten met testen tot de nod hihi. als me dat gaat lukken tenminste. vinden jullie het ook moeilijk om tot de nod te wachten met testen?
Ja heel erg moeilijk!! Ik denk mijn lichaam zal wel weer een loopje met me nemen. Toch ben ik zwanger! Zeker gezien mijn bloedverlies etc had ik dit niet gedacht. Ik had wel duidelijke signalen die ik normaal nooit had dus ik zat in dubio. ook 4 dagen van te voren getest. Gister (zaterdag) test gedaan (duidelijk positief) en woensdag pas mijn NOD. Dit weet ik omdat ik ovulatietesten heb gedaan.
hey lieverdje ja het grappige is dat dit de eerste keer is dat ik met ovulatietesten probeer zwanger te raken die heb ik vanmorgen uit nieuwsgierigheid dus gedaan omdat ik las dat die soms ook zouden reageren op hcg en doordat die ovulatietest vanmorgen dus de teststreep net zo donker was als de controlestreep heb ik de zwangerschapstest erachteraan gedaan met dezelfde urine alleen helaas in mijn geval betekend de ovulatietest dus niks. eisprong kan het niet zijn in elk geval ik heb zeer regelmatige cyclus baarmoederhals dicht nu en keihard. maar ja op voor de volgende ronde ik wacht me menstruatie af enige wat ik niet snap is waarom ik die krampen nu al heb dat gebeurd normaal dus niet maar ja mischien wil ik het ook wel te graag en heb ik daarom vage klachten hihi
Ja tot nod wachten is zooo lastig.. vooral als je al van alles voelt. Maar t kan toch nog? Je zit nog 4 dagen voor nod. Veel meiden testen dan nog negatief hoop dat je een posi test krijgt!
hopen dat de tijd dan effe wat sneller gaat he hihi maar die laatste dagen voor nod lijken soms een eeuwigheid hihi ik moet het de 25e worden en idd vage klachten dan is de drang om te testen bij mij meestal vrij groot hihi
Hoelang ben je al bezig? Wij zijn nu al 1,5 jaar bezig. Eerst was mijn menst. onregelmatig, (20-30-25) Nu ben ik 4 maanden regelmatig (24-24-24-24) en deze maand druk druk bezig geweest.. dus ben benieuwd.
Vervelend he die wachtdagen... Ik heb het ook,ongi krampen,denk dat het ook gewoon eerdaags doorzet,ik kan me ook nog in bedwang houden niet te testen,ik heb mezelf voorgehouden als ik dinsdagmorgen nog geen ongi heb ik dan ga testen... Succes meiden!
Ja dat hoorde ik ook inderdaad. Had die van mij allemaal gebruikt dus helaas die kon ik niet gebruiken. Dus ik kan je daar geen advies in geven. Maar vaak zijn die vals positief idd. Wacht anders je NOD af. Als hij dan nog wit is dan weet je tenminste ook echt waar je aan toe bent. Hoe moeilijk dat ook is. MIsschien ben nu wel teleurgesteld om niets, dat kan. Beter is wachten natuurlijk, maar ik makkelijk praten met me 4 dagen voor NOD haha. Kon het ook niet. Bij mij is hij toevallig positief maar kan me voorstellen dat als hij wit was gebleven ik hier niet zo vrolijk zat. Succes meid. En laat wat weten
OOk ik zit 4 dagen voor mijn NOD... Vanochtend getest en een heel licht rose streepje, hoef hem niet tegen het licht te houden om hem te zien of zo.. maar durf nog nergens op te hopen.....Best wel raar eigenlijk.... Wil zo graag... ben al 3 jaar niet meer aan de pil, en heb al een gezonde dochter van bijna 6, en we waren er niet bewust mee bezig om het zo te zeggen maar zou wel super welkom zijn hoor daar niet van...Nu weer verder in spanning zitten....Wat denken jullie?? zou die lichte streep dan toch een beginnende zwangerschap betekenen???? Groetjes Stefanie
Streep is een streep. En die komt alleen als je het HCG in je lichaam hebt. En HCG heb je ook alleen je zwanger bent. Dus een voorzichtige gefeliciteerd. Heb al vake gehoord dat als je er niet bewust mee bezig bent of denkt dat het niet raak is, dat het juist raak is. Ik had ook een lichte streep eergister. En ga er dan ook vanuit dat ik zwanger ben. Ben ook al misselijk. Dat 4 dagen voor NOD! Moet zeggen dat ik al misselijk begon te worden na de bevruchting/innesteling. Pfff. Hoop niet zo beroerd te worden zoals bij de eerste. Succes meid en hou ons op de hoogte. Je kunt ook bij bevallingslijst kijken: April 2014 mama's. Heb ik aangemaakt. Ben uitgerekend op 1 april April 2014 mama's
@stefanie Een streep is een streep net wat lieverdje zegt! Ik had bij al mijn 3 zwangerschappen hele lichte strepen,heb toen ook niet meer verder getest,omdat ik die testen gewoon abnormaal duur vind en er zijn 3 jongens uitgekomen waarvan er 1 helaas een sterretje aan de hemel is geworden
jeetje wat heftig maris22. ik heb zelf ook 2 jongens en 3 mks gehad we willen graag een derde dit is pas de 4 e ronde bij de jongste was het ook pas de 13e ronde raak