5 dagen overtijd, heel licht streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bonita09, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hoi hoi, wil er misschien iemand meekijken? 2e ronde voor hopelijk een 3e kindje, ik ben nu 5 dagen overtijd en had mijn eisprong vrij vroeg deze cyclus. Moet het streepje dan niet duidelijker zijn inmiddels?

Getest met kruidvat 2v5 met 2e plas van vanmorgen. Dagen hiervoor ook getest, 1x gedacht een lijn te zien, andere testen vd afgelopen dagen negatief.

Voor mijn eerste kindje 2 vroege miskramen gehad (6 weken en 9 weken). Toen bleven de streepjes ook zo licht en was dat achteraf gezien denk ik een teken dat het niet goed zat.

Wat denken jullie???

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Voor 5 dagen overtijd zou je zowat een knaller verwachten.
    Dit past meer bij 9 dpo.

Hoe zeker ben je van je eisprong (wanneer was die en hoe ontdekt) en dus 5 dagen overtijd?

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Als je echt 5 dagen overtijd bent, vind ik hem ook wel erg licht... hopelijk toch een latere eisprong dan je dacht!

bonita09 vindt dit leuk.
  4. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Mijn laatste menstruatie begon op 1 april (3 a 4 dagen vroeger dan verwacht btw) en eisprong rond 13 april, voelde het zelf, gebruik (nog) geen ovulatietesten. Kan niet uitsluiten dat ie idd later was natuurlijk, maar leek er toch sterk op.

Poeh, blijft spannend hoor... Ookal is het voor een 3e kindje, het is zo gewenst!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik denk toch dat je eisprong later is geweest dan gedacht.

Klinkt wel positief dat je eerst niets op de test zag van de week & nu wel. .Duim voor een mooie oploop.

bonita09 vindt dit leuk.
  6. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Thanks!! Afwachten en duimen maar

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Idd... eisprong dus veel later geweest.. ik verwacht zo rond 24 april pas ;).

bonita09 vindt dit leuk.
  8. Masky

Masky Actief lid

11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Je eisprong voelen is niet betrouwbaar, dus misschien is die later geweest.. mocht dit zo zijn is het wel een mooi streepje natuurlijk, spannend!

9. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik hoop zo dat ik het mis heb idd! Toen ik zwanger wilde worden van mijn 1e gebruikte ik wel ovulatietesten. Sinds dien weet ik dat een kramp-achtig gevoel links in mn onderbuik (heb maar 1 eierstok) en verandering van afscheiding samenhangt met mijn eisprong. Maar ik weet ook als geen ander dat je lijf je flink voor de gek kan houden, en zeker nu ik zwanger wil worden over-analyseer ik misschien wel mijn "pijntjes" en mogelijke kwaaltjes. Helaas mezelf nog niet kunnen betrappen op iets wat ook maar lijkt op een zwangerschapskwaaltje. De tijd zal het leren

Tessa89 vindt dit leuk.
  10. Masky

Masky Actief lid

11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Ik snap je heel goed hoor, fijn dat je het zelf ook zo bekijkt! Ik voel normaal ook altijd rond de eisprong een irritant gevoel in mn buik, wat bevestigd word door ovulatietesten. Afgelopen maand een mk gehad, en daarna dus geen eipijn gehad op de dag dat het normaal wel zo was. Wel mijn eisprong gevonden dmv ovulatietesten, nu had jk eergister iets dat op eipijn leek dus ik dacht het zal wel.. nu vandaag en zstest gedaan en licht positief.. dus je lichaam kan je inderdaad aardig voor de gek houden. Ik hoop ook echt voor jou dat bij jou je eisprong later was en je over een aantal maanden de kleine in je armen kan houden!:oops:

bonita09 vindt dit leuk.
  11. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hoe fijn zou dat zijn inderdaad! Hopelijk voor jou ook deze ronde weer raak, maar dan nu met een betere afloop!

Masky vindt dit leuk.
  12. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik heb vanmorgen weer getest, het streepje ziet er hetzelfde uit als gisteren. Ik heb wel zojuist contact gezocht met de verloskundige praktijk. Lichte streepjes hoefde niet zo veel te betekenen zo vroeg in de zwangerschap, vertelde ze. Maar omdat ik 2x eerder een miskraam heb gehad mag ik op 15 mei al komen voor een echo. Daar ben ik heel blij mee :) Ik zit nog steeds tussen hoop en vrees, maar hopelijk op 15 mei een definitief ja/nee antwoord.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik snap heel goed door de miskramen dat je onzeker bent.
    En ik hoop ook echt dat het gewoon raak is en goed raak.

Vk bellen had ik alleen nog niet gedaan pas echt bij een knaller.
    Noem het een beetje zelf bescherming, heb je een fotootje van je test van vandaag?

bonita09 vindt dit leuk.
  14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh ja eerste urine of 2de?
    Probeer eens met de 2de urine te testen. Zijn veel vrouwen die dan duidelijker streepje hebben

15. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Mooie streep hoor, ik denk ook een veel latere eisprong. Hopelijk gaat hij mooi oplopen

bonita09 vindt dit leuk.
  16. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Fijn dat je een echo krijgt. Dat geeft veel meer duidelijkheid dan testjes! Probeer het even los te laten en leuke dingen te doen met je kids/gezin. Mij heeft het door de afwachtfase heen geholpen

bonita09 vindt dit leuk.
  17. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Deze test is van vanmorgen (1e plas), maar de foto is nog maar net genomen. Hij lijkt nu een stuk duidelijker als vanmorgen toen ik hem net had afgenomen, dus dat zal oa ook wel door de indroging komen? Alhoewel ik de test van gisteren hier ook nog heb liggen, en die is toch echt een stuk minder duidelijk hoewel die ook is ingedroogd... Hoop doet leven ;) Afleiding heb ik gelukkig genoeg met m'n twee kindjes rond me, en gelukkig schijnt het zonnetje, dat doet een mens ook goed! Bellen naar de verloskundige was misschien wat vroeg, maar mocht het mis gaan ben ik alsnog blij met mijn echo afspraak 15 mei. Na mijn tweede miskraam namelijk behoorlijk wat ellende gehad met een cyste, lang verhaal, maar om die reden laat ik graag nog eens controleren of ik echt "leeg" ben na een miskraam (my god wat hoop ik dat dat deze keer niet aan de orde is!!)

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestralen, Kris81, Bureau en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wauwww mooi opgedroogd...

Die ziet er goed uit hoorrrr

bonita09 vindt dit leuk.
  19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    WoW wat een verschil, hopelijk
    Morgen weer een mooie test en dan genieten van een mooie zwangerschap.

bonita09 vindt dit leuk.
  20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Heb je na deze test er nog eentje gedaan? Ik had vanmorgen ook zon test en dst was dus een valse test.
    Jij had gisteren ook al een streepje dus denk dat ie sowieso wel positief is maar misschien minder donker! Die testen zijn echt niet zo zuiver meer zoals ze vroeger waren.

Deel Deze Pagina