Ach, ik hoop ook dat je gewoon heeeeeeel vroeg in je zwangerschap zit! Sterkte met wachten....hoe laat mag je?
Bedankt voor het meeleven. Het was en zenuwslopende middag De afspraak was al verzet van 11.45u naar 16.00u bij een andere dokter, omdat mijn gyneacoloog er onverwacht niet was. Vanwege bloedprikken een uur eerder aanwezig, en toen ik bijna aan de beurt was, werd de gyneacoloog weg geroepen voor een spoedkeizersnede Uiteindelijk van 15.00u tot bijna 18.00u in het ziekenhuis rond gehangen voor ik aan de beurt was. Allemaal overmacht natuurlijk, maar mannn dat was wel ff zuur Ze kon dmv echo nog steeds niet goed zien waar de zwangerschap zat, maar mijn hcg was gedaald naar 37. Dus dat in combi met het bloedverlies maakt het aannemelijk dat mijn lijf het zelf op lost. Raar dat zo'n akelig bericht toch een soort van geruststelling biedt... Ik denk dat ik mijn ergste verdriet vanmiddag heb gehad in de wachtkamer. Vooral toen ik nog niet wist waar ik precies aan toe was. Ik kreeg zelf last van hyperventilatie toen ik hoorde dat de gyn. weg moest voor spoedkeizersnee. Ik was mezelf al dagen groot aan het houden, en ineen kwamen alle emoties er uit Maar nu voel ik me eigenlijk gek genoeg vrij rustig. Ik blijf morgen wel een dagje thuis van m'n werk, ik zou namelijk een hele middag alleen op de groep staan van het kinderdagverblijf (daar werk ik). Maar stel dat ik zware krampen krijg (was bij mn laatste vmk ook) en veel bloedverlies... Ik zie dat niet zo zitten. Bovendien ben ik wel toe aan een dag rust aan m'n hoofd. Geen idee hoe een ander dat doet met werk en miskraam? Voor mij voelt dit nu even als het beste... En verder probeer ik toch ook wel weer al een beetje verder te kijken. Volgens de gyn. is er geen medische reden om een volgende menstruatie af te wachten, voor weer zwanger te raken. Mocht ik nu bij de volgende eisprong wel al direct zwanger raken is de termijn alleen wat lastiger te berekenen. Maar dat kun je ook enigszins ondervangen door ovulatie testen te gebruiken. Dus ik denk dat ik me daar eens op ga orienteren Zo, ik heb m'n verhaal fijn op therapeutische basis van me af kunnen typen En dat ook nog anoniem Ben heel blij met dit forum en jullie reacties. Dat helpt echt, nogmaals bedankt voor het meeleven.
Wat eeb zenuwslopende dag moetndat zijn geweest....je zal kapot zijn. Heel begrijpelijk dat je thuis blijft van je werk. Hoop dat het bloedverlies meevalt de komende uren/ dagen en er snel een lieve plakbaby in je buik groeit!
Ach meid, wat zenuwslopend zeg! ‘Fijn’ dat je lichaam wel tekenen geeft om het zelf op te lossen. Hoever zou je ongeveer geweest zijn denk je? Groot gelijk dat je even niet gaat werken hoor (leuk trouwens, ik heb ook op een kdv gewerkt ) Hopelijk valt het allemaal mee en hoef je geen ronde meer te wachten! Sterkte!
Mijn laatste menstruatie begon 1 april, dus als ik een normale cyclus heb gehad zo tussen de 6 en 7 weken? Maar duidelijk is wel dat het vruchtje al veel eerder is gestopt met groeien, anders hadden ze vast wel iets gezien. En idd hoop ook dat het mee gaat vallen!
Jeetje wat een pittige dag. Hopelijk wordt alles weer rustig en lukt het je om snel weer zwanger te geraken.
Heel veel sterkte! Gelukkig heb je voor jezelf wat rust gevonden. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.
Bedankt voor jullie berichtjes, het gaat wel, heb afleiding gevonden in wat klusjes in huis De bloedingen zetten nog niet echt door. Ook nog geen kramp ofzo. Wel heeel moe dus vanavond vroeg naar bed!