5 dagen overtijd, heel licht streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bonita09, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K00

K00 Niet meer actief

Hoe gaat het?

Goed dat je wat tijd voor jezelf pakt!

2. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Jeetje, geen melding ontvangen. Dus zag je berichtje over het hoofd. Maar bedankt, lief dat je het vroeg. Het gaat goed, gelukkig :) Tijdens Pinksteren kwam alles los, dus geen heel fijn weekend gehad. Maar gelukkig duurde het bloedverlies niet erg lang, en ook de krampen vielen mee. Hcg is nog eens geprikt, stond op 2. Ik moet wel terug over 2 weken om nog eens hcg te prikken, maar waarom is me niet helemaal duidelijk (niet doorgevraagd).

Ik ben nu begonnen met ovulatie testen, voor de eerste keer. Gek, om er nu eens op zo'n manier mee bezig te zijn. Maar zo hoop ik beter te kunnen berekenen wanneer ik mag testen, en hopelijk weet ik dan op welke termijn ik ongeveer zit bij de 1e echo. Dat wil zeggen, mocht ik deze ronde zwanger raken natuurlijk. Ik zie het (weer) positief in, nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan ervoor :)

3. K00

K00 Niet meer actief

Ik snap dat dat geen fijn weekend was, maar wel fijn dat je het op deze manier kan afsluiten. Ik hoop ook dat het snel weer raak is!

bonita09 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina