vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lilo77, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ik heb niet alle dagen ovulatietesten gedaan (omdat ik er nog maar weinig had en ze ook vrij prijzig vind). ik gebruik de paarse van clearblue .Nu had ik een paar dagen geleden een lege smiley en vandaag een stilstaande smiley. Mijn temperatuur was de afgelopen 10 dagen heel constant 36.4 en vanmorgen 36.7. is mn eisprong nu dan al geweest of komt die nadat de vruchtbare periode is geweest? dus als de smiley weer leeg is? gister niet geklust omdat ik mn eisprong ook nog niet verwacht had en we gewoon te moe waren! (wel de avond ervoor en woensdag overigens). Maar hoe zit dat nou met die testen?? ik dacht namelijk altijd dat de eisprong pas na je vruchtbare periode kwam en dat zou betekenen dat we het dus vanavond nog even gezellig "moeten" maken :)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je vruchtbare periode is rond je eisprong. Als je ei springt overleeft hij max 48 uur uit mn hoofd.

Maar hoe dat met die smileys werkt durf ik je niet te zeggen.

Zou dr zometeen even een feestje van maken ;)

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Hoe het met de testen zit durf ik je echt niet te zeggen, ik gebruik ze ook niet. Maar als je het vanavond nog even gezellig maakt en dinsdag ook, dan zit je echt wel safe hoor! Ik doe het eerlijk gezegd ook zo. Afgelopen ronde rond ei ook een keer 4 dagen niets gedaan! Was dus wel een beetje bang, maar ben toch zwanger geraakt. Als je om de dag of twee dagen aanhoudt, is er niks aan de hand ;)

4. K00

K00 Niet meer actief

Ik zeg vanavond en morgen haha!

5. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Is er een reden dat je alleen die van clear blue gebruikt? Heb je wel eens goedkopere geprobeerd? Bij mij werken die van action echt heel goed maar niet bij iedereen wat ik begreep. Is dat misschien een optie om te proberen? Bij mij knallen ze echt als ik me ei krijg.

6. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    15260294973772107558831.jpg

Ik heb action ovulatietesten gebruikt. Ik ben 2 dozen (het houdt 10 testen in/ 5 stuks per doos) voor 5 euro samen kwijt. Hij doet prima. Zie mijn banner:D

Suzanne01 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Even offtopic: probeer een de dipsticks van bv 2besure. Lekker goedkoop dus kan he zovaak testen als nodig is.

8. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    De reden dat ik die van clearblue met smiley gebruik is dat ik die "normale" vaak zo onduidelijk vond. ik wist dan nooit zo goed of ik nou op mn piek zat of niet. hij leek dan vaak wel net zo donker maar twijfelde dan toch weer of het nog donkerder moest worden. Maar ik ga wel even inslaan bij de action, want scheelt een hele hoop geld (die van clearblue zijn 10 voor 30 euro!!)

Pitaa91 vindt dit leuk.
  9. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Als beide streepjes even donker zijn is die positief. Valt opzich weinig over te twijfelen vind ik zelf! Vooral met de dipsticks, vind die persoonlijk gemakkelijker aflezen dan die van action of kv ofzo.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik deed altijd goedkope testen....en als ie positief leek deed ik met dezelfde urine een clear bleu. Was die nog negatief testte ik met cb door. Kon vaak 3 cycli met een doos cb op die manier en had geen streepjes onzekerheid.

11. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    10 stuks voor 30 euro???? Jemig waar haal jij ze dan vandaan? Ik heb hier 20 stuks het dubbele voor die prijs gisteren nog besteld en daar doe ik echt 4 maanden mee.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Die 36.7 is een verhoging vanwege je lh piek.
    Je temp zal dus morgen weer gezakt zijn en gaat dan overmorgen of de dag daarna weer stijgen (1 dag na je eisprong).

Je ei springt 1-2 dahen na je lh piek en je temp de dag na je eisprong :)

Deel Deze Pagina