Ik heb vandaag positief getest (jeee!) en heb al een paar dagen een soort buikpijn. Het lijkt op menstruatiepijn maar het houdt constant aan en het zit onder mijn navel. Is dat al bandenpijn? Lijkt me zo snel (ben echt kort zwanger waarschijnlijk), mijn buik is ook best opgeblazen. Herkent iemand dit?
Hey meis... Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap, bandenpijn is het waarschijnlijk nog niet.. maar wel dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de zwangerschap! Opgeblazen gevoel, niet naar de wc kunnen (verstopping) zou allemaal wel kunnen! Bij mij was het wel allemaal zo ... en ik ben nu al bijna 11 weken zwanger Geniet ervan... Liefs Sassie
Bedankt, jij ook gefeliciteerd! Ja verstopping heb ik ook nogal dus soms weet ik niet waar ik de pijn van heb. Ach het is gelukkig wel te doen hoor, en ik heb het er voor over! Heb alleen het idee dat iedereen het al kan zien door die opgezwollen buik haha maar ik gooi het maar op aankomen door het stoppen met roken Jij ook genietze!
je baarmoeder gaat een beetje uitzetten en groeien en dat doet ook pijn. omdat het om je baarmoeder gaat, voelt dat een beetje hetzelfde als menstruatiepijn. Ik had het ook en heb me er niet druk om gemaakt. Het voelde niet alsof het niet goed zat, al had ik wel af en toe pijnlijke steken. Nu al een opgezwollen buik? Ik denk dat je je dat een beetje inbeeld. Ik vind ook dat mijn buik gezwollen is, maar mijn vriend ziet nog geen verschil. Maar jij voelt natuurlijk wel dat er wat gaande is en dat voelt gewoon gek.
Hoi, ik had net toen ik rustig op de bank zat een hele felle steek links onderin mn buik, echt maar 1 tel en 1 of minuten later nog 1. Weten jullie misschien wat het kan zijn? Kuss Femke
ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. We hebben vandaag 2 weken terug een embryo terugplaatsing gehad. Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik zwanger ben. Ik heb nu sinds 1 1/2 week erg last van de onderbuik, vervelende steken/krampen. En ik begin erg moe te worden.
ik heb afgelopen vrijdag positief getest en heb ook wat steekjes, lichte menstruatiekrampen en een zeurderig gevoel. denk idd dat dit het aanpassen is van je baarmoeder/darmen.
De eerste 2 weken had ik ook behoorlijk wat last van menstruatiepijn onderin mijn buik.Had het aan de verloskundige gevraagd en die vertelde dat het komt doordat de baarmoeder gaat groeien. Toen die menstruatiepijn weg was kreeg ik last van af en toe een felle steek.Vooral bij het te haastig opstaan of als ik opeens hard moest lachen.Dat hoort er ook allemaal bij.
Meisjes, dit geeft mij hele goede hoop!! thanx Ik heb ook sinds een aantal dagen flinke kramppen in de onderbuik en in mijn zij, gisteren was het op zijn ergst, vandaag gelukkig al wat minder. ik heb do/vrij mijn nod en heb gisteren getest, veel te vroeg natuurlijk waardoor hij negatief was, maar ik zag er een heel klein ieneminie streepje naast staan. ik ga heel hard duimen!!!
Het kan soms ook van de innesteling zijn dat je wat steken zal voelen... hier had ik ook heel erge last van en dit bleef bij mij ook helaas een week of 2 hangen. Ik had ze zeer regelmatig en voelde in mijn gehele onderbuik (midden, rechts en soms links) gewoon steken. Gaat vanzelf weer weg Enne, het is allemaal voor een goed doel!! BTW, gefeliciteerd, geniet er gewoon lekker van @ Glimworm! Je weet wat ze zeggen he, streep is streep Zal voor je duimen!!!!!
ik heb de hele week al last van een raar gevoel onderin en wat steekjes links en rechts onder. zal er wel bij horen denk ik.
haha, ik was er deze maand volledig van overtuid dat ik niet zwanger zou zijn. Ik ben namelijk verhuisd en er was weinig puf om goed te kunnen klussen. Vandaar ook dat toen ik menstruatieachtige krampen kreeg dacht dat ik eindelijk ongesteld zou worden. Niets bleek minder waar. twee dagen geleden getest en zwanger!! De krampen zijn nu nog steeds aanwezig, maar al een stuk minder en niet meer gedurende de hele dag. Ik maak me al een beetje op voor week6 waar de misselijkheid gaat beginnen.
ik heb ook een zeurderig gevoel onder in mn buik en soms steken richting heupen...zou er wel bij horen..
Ik had een paar dagen geleden nog ontzettende krampen en spierpijnen in mijn buik en zij en nu is mijn buik een beetje blauw poeh heb ik nog een week om zorgeloos te genieten zonder kwalen