5 dagen overtijd. hoop onduidelijkheid.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joh, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi smartgirl,
    EHHMM, zit pas in ronde2, maar word nu al gek van die onzekerheid, snap niet zo goed dat de 1e ronde je ongi zo netjes op gang komt en dan nu zo'n 10 dagen overtijd, maar als ik jouw hoor in ronde 13, mag het toch wel een keertje raak zijn voor je, en als je denkt dat je 23 maart je ei had zou ik idd van het weekend een testje ertegenaan gooien, ben benieuwd, en hoop echt met je mee!!!
    Hier nog geen verandering....!!!!

XXX

2. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Ik heb vanmorgen weer getest (kon niet langer wachten :)) maar nog steeds negatief.
    Mijn temperatuur blijft wel hoog, en nog steeds geen ongi te zien.
    En ik heb nog steeds buikkrampen.

@devil81
    Mijn ongi was het eerste half jaar netjes elke maand en toen opeens kwam het 2 weken "te laat". Ben ook al eens een weekje te vroeg ongi geworden. Maar de laatste maanden gaat het hier weer netjes om de 28 a 30 dagen.

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik zit vandaag op dag 41, ga denk ik morgenochtend ook testen! Heb het helemaal gehad met die onzekere gevoelens...

4. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi ladies,

Mijn ongi kwam er vanmorgen door, precies 6weken geleden ook ongi geworden, dus wat mij betreft 2weken te laat, maar het kan me niet zo veel meer schelen, ben allang blij dat het er alsnog doorkomt, je hoort weleens 100/150 dagen later dat de ongi door kan komen, dus we mogen nog niet klagen, en dat gaan we ook niet doen!!!
    Ik ben eigenlijk heel erg blij met mijn ongi, JOEHOE we hangen de :x vlag uit!!!

Wel balen dat je negatief test, en toch overtijd bent, wat kan je een onzekerheid hebben van dat zwanger worde hé? In ieder geval toi toi toi!!!

En 41 dagen is ook wel een poging voor een testje waard, succes, en hopelijk krijg je een positieve test!!
    XXX

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    succes met testen,
    ik had ook vorige cyclus 30 dagen, en toen ik deze maand 3 dagen overtijd was heb ik maar getest, was negatief.
    dus ik ging er van uit dat ik ongi moest worden, ik had geen kwaaltjes of gevoel van zwanger zijn.
    toch een week later weer getest, en zie mijn banner, zwanger!
    succes allemaal!

6. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    hier nog steeds geen ongi... wel enorme buikkrampen (al de hele week last van) en sinds gisteren erge hoofdpijn.
    Heb gisteren maar weer nieuwe testen van kruitvat gehaald maar nog niet uigevoerd.

7. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Spannend he,
    Ik had ook steeds hoofdpijn hoor, en nu beginnen pas de buik krampen, maar dat komt omdat het daar aan het groeien is ;)

8. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    @ layla26: Gefeliciteerd!! Wat leuk dat je zwanger bent!

Ik heb sinds gisteren weer wat meer krampen en 3 druppels bloed verloren. Vanmorgen maar 1 drupje.
    Kan dit een 2e innestelingsbloeding zijn?? Of zal toch mijn ongi doorkomen :(
    Heb ook nog steeds erge hoofdpijn.
    pfff ... afwachten maar weer.

9. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Nou dames,

ik ga door naar de volgende ronde, ben vanmorgen ongi geworden :(

Deel Deze Pagina