Hoi meiden! even een vraagje. Ik had vanochtend deze test, dit is een normale van de action overigens. Alleen ik heb altijd een regelmatige cyclus en dus zou ik op ma of dinsdag vorige week mijn eisprong hebben gehad. (Had op maandag veel doorzichtig rekbaar slijm) of zelfs op zondag.. maar nu ben ik super misselijk, maagzuur, maagpijn en gewoon een weeïg gevoel. Gisteren was mijn bloeddruk opeens laag.. zouden dit al symptomen kunnen zijn van een eventuele zwangerschap? En dan ook zo vroeg al?
Als je dinsdag je eisprong hebt gehad zit je nu op 7dpo. Dat is wel al wat aan de vroege kant om positief te testen. Ik zou over een paar dagen nog een keer een test doen en dan misschien een early, die pikken de hormonen sneller op.
Ik zie een licht streepje hoor! Even off topic: wat mooi die goude bewerking op je tafel (of kast of waar je de test op heb liggen ) is dat ook Manhattan??
Ik heb net een predicator gehaald. De early.. en dan heb ik beloofd aan mijn man zaterdag pas te testen. Ik krijg hem alleen minder goed op de foto dan dat je hem in het echt ziet.
Jaaaaa ik zie em Dan zou ik zaterdag weer de predictor early doen, dan moet ie echt hartstikke duidelijk zijn
Zo waren mijn testen ook en zie mijn banner .. duim voor een mooie oploop. Je kan beter geen action testen gebruiken wil je straks oploop meten. De oploop is daarbij heel traag en lastig te zien. Je kunt het beter zien met kv2v5 bijv. (mocht je vaker gaan testen) of predictor.
Voorzichtig gefeliciteerd!! Dit geeft de mens hoop ik had gister ook een nauwelijks zichtbaar lijntje..