5 dagen overtijd, maar test negatief?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krista1990, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

vandaag ben ik 5 dagen overtijd, maar m'n testjes zeggen nog steeds negatief!

Wat kan dit betekenen?
    Word er best onzeker van! i

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben ook vandaag 5 dagen over tijd en heb negatieve testen.

Bij de jongste duurde het 1,5 week voor ik een test positief kreeg! Ik maak dus blijkbaar gewoon te weinig hcg aan in het begin. Dus ik wacht nog heel even af tot halverwege volgende week en dan test ik nogmaals... zucht!

Ondertussen wel buikpijn, gevoelige borsten en misselijk (de hele dag door niet alleen smorgens)

Wacht het nog even af tot maandag zou ik zeggen en als hij dan nog negatief is even dokter bellen!

3. Krista1990

Krijg nu spontaan ineens onwijs heftige buikpijn.

4. GiGi01

GiGi01 Actief lid

Dec 6, 2012
    208
    87
    28
    Wat spannend zeg Krista1990.
    Houd ons maar op de hoogte.
    Zelf zijn ik en mijn vriend bezig in de eerste ronde.
    Heb een eerste cyclus van 23 dagen gehad na het stoppen met de pil en nu zit ik op dag 28.
    Test van een paar dagen geleden was negatief dus wachten nu af. Heb ook sinds dag 23 buik-krampjes. Ga ook vaker als normaal naar de toilet om te kijken of ik ongi ben.
    Tot nu toe nog niets, maar ga pas een volgende test doen als ik een week of twee weken verder ben.
    Denk eerlijk gezegd dat bij mij mijn lichaam nog aan het ontpillen is en weer een ritme zoekt. (Hoop het natuurlijk niet :) )

5. Krista1990

Ik hoop het ook niet voor je.

Ben zelf in juli gestopt, maar denk misschien dat m'n eerste cyclussen nog beetje beïnvloed werden door de hormonen van de pil??
    En dat nu m'n eigen ritme op gang komt... Kan me wel herinneren ( 8 jaar pil geslikt ) dat ik ook toen veel meer last had dan met pil....

6. Love081986

Love081986 Actief lid

Oct 20, 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    krista, ik werd 7 maanden lang niet ongi na stoppen met de pil, dus ik denk niet dat je nu na 4 nette cyclussen ineens een andere cyclus krijgt

er zijn inderdaad vrouwen die pas laat HCG aanmaken
    maar ook vrouwen die wél ineens een langere cyclus krijgen (stress, teveel met zwanger bezig zijn, etc)

ik hoop voor je dat je over een paar dagen miss wel posi test!

7. Krista1990

Momenteel ben ik niet gestresst en ook niet zo heel erg bezig met zwanger raken...

Heb net m'n huisarts gebeld en die vertelde me dat het kan dat m'n lichaam nog niet ontpild was en dat ik daarom een nog stabiele cyclus had en dat nu misschien, doordat m'n eigen lichaam het overneemt, ik misschien een langere cyclus ga krijgen, dus dat zou best kunnen...

Ik moet afwachten. :(

8. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Waarschijnlijk niet wat je wil horen maar wel het meest logische: ontpillen nog helaas..
    voor de rest idd afwachten. je kan altijd volgende week nog een testje wagen als je nog steeds niet ongesteld bent.

9. Krista1990

Dat denk ik hoor, dat het ontpillen is.

10. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    hier 9 dagen overtijd ppppffffff dan ben ik nog liever ongi dat dit

11. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Succes met wachten allemaal. Ik duim voor jullie!

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Hier varieert mn cyclus sinds anderhalf jaar ook heel erg. Bij mij niks met ontpillen te maken. Heb normaal gesproken cyclus rond 29/30, maar is inmiddels ook al eens 26 geweest en ook al eens 36. Dus dan denk je ook 'overtijd' te zijn, maar dan was m'n eisprong gewoon later.

13. Krista1990

Jeetje mina! Pfffff! Ja echt hè?? Ik ook hoor! Hoe voel je je verder dan??
    Ik heb al paar dagen mega hoofdpijn en ben moe en af en toe wat krampen....

14. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Heb alles een beetje met vlagen hoofdpijn,zere borsten,lage rugpijn,misselijk heb ook een late eisprong gehad misschien late innesteling ik weet het niet zeg het maar

15. Krista1990

Ga je bloed laten prikken deze week??

16. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Ik wacht nog even tot woensdag en dan ga ik de ha even bellen. Ik weet niet of ze hier zo bloedprikken. En jij ga je nog stappen ondernemen??

17. Krista1990

Heb vandaag wel huisarts even gebeld omdat ik zat met de vraag of dit met ontpillen te maken kan hebben...maar als ik volgende week nog niet ben ga ik zeker wel naar de huisarts en dan vraag ik om een bloedtest...

Heb jij regelmatige cyclussen??

18. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Ja heb altijd 26 dagen hoelang ben je al met de pil gestopt dan als ik vragen mag??

19. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Sorry 25 dagen

20. Krista1990

Pfffff helemaal frustrerend als je dan in 1 keer zo veel overtijd bent..

Ik ben eind juni / begin juli gestopt met de pil ( weet niet meer precies, want op dat moment doorbraakbloeding en ben toen direct gestopt)

Jij dan?

Share This Page