Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlindertjuh1987, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben een vraagje, mijn vriend en ik zijn nu inmiddels 5/6 maanden bezig om zwanger te raken. Ik ben al meer als een jaar van mijn mirenaspiraal af en sinds ongeveer een half jaartje ben ik weer regelmatig ongesteld (28 dgn) en dan menstrueer ik meestal een dag of 4/5. Nu ben ik afgelopen maandag ook ongesteld geworden maar nu ineens pas na 30 dgn :( en heb ik maar 1.5 dag echt gebloed...vind dit toch erg raar...of zit ik mezelf nu gek te maken?? Mijn schildklier was ook heel even van slag geweest..die werkte tijdelijk te snel..maar dat zit nu ook weer helemaal goed. Las wel op 1 of andere site dat als je ineens maar 1 dag ongesteld bent (of veel minder dan normaal)..je dan geen eisprong gehad hebt..klopt dat? Pfff wat kan een vrouwenlichaam toch raar doen zeg!! Ga toch ook maar aan de ovuluatietesten denk...:$

Liefs Vlindertjuh

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Bij mij varieert de lengte van mijn cyclus nog wel eens, en ik merk dat ik hevigere regels heb na een langere cyclus (wschl. omdat het bms dan meer gegroeid is).
    Een minder hevige bloeding kan ook een innesteling zijn. Misschien hebben jullie deze maand je ei te pakken gekregen. Test een week na je bloeding om dit te bevestigen (of net niet).

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    t kan wel kloppen dat je dan geen eisprong heb gehad ik loop nu in t zk en heb ook 2 weken geleden gehoord dat ik geen eisprong heb gehad en ben maar 2 dagen heel licht ongi geweest,
    t kan ook zijn dat je lichaam een keer van slag is,je hoeft natuurlijk niet gelijk t ergste te denken,ook al doe je dat snel
    heel veel sterkte

4. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!!

Ga dan nog maar een testje doen..al vrees ik dat het niet raak is omdat ik een dag voor me nod al een negatieve test had...

Kun je ook 1x een ei missen? Want normaal ben ik wel echt 4 dagen ongesteld. En nu vandaag is de derde dag, heb ik wel nog steeds bloed...ongeveer 2 ob's a drie op een dag...wel echt volgezogen...sorry voor het detail...

Deel Deze Pagina