Goedemorgen! Wat is jullie ervaring met de predictor early? En dan voornamelijk tuurlijntjes? Ik heb een licht lijntje (hopelijk te zien op de foto), het is zo donker nog thuis dus lastig te zien allemaal. Ik ben vandaag 7/8 dpo en foto is gemaakt na 5/10 minuten.
Heel lullig antwoord (sorry alvast) maar helaas weet je pas of dit iets is als je doortest en de test gaat oplopen Ik zie iig wat je bedoeld
Ik zie zeker wat je bedoelt! Ik zag ook op 8 dpo een tuurlijntje echt amper zichtbaar (zeker op foto) maar het was er wel, en ben nu ruim 5 weken zwanger. Wil je geen valse hoop geven maar wil gewoon zeggen dat het zeker kan dat er nu al iets zichtbaar is! Mijne (geen idee of je het zal kunnen zien ):
@BMZ ik zie ook licht een lijntje, hopelijk loopt hij op in de komende dagen! @Jolien1991 wauw jij bent terug zwanger! Wat een fijn nieuws, proficiat! Bij mij is het helaas ook mis gegaan op 8 weken, hopelijk ben ik even snel terug zwanger als jij
ik zie hem inderdaad! Gefeliciteerd! Had je een dag later al een duidelijker lijntje? Ik ben heeeel benieuwd hoe het gaat lopen
Hier mijn predictor early Links 7/8 dpo Midden 8/9 dpo Rechts 11/12 dpo Ik zie wat je bedoelt en zo begon het bij mij dus ook
Ja hoor! Vooral 2 dagen erna, maar na 1 dag eigenlijk ook al veel duidelijker af te lezen vind ik zelf... In bijlage test op 9 dpo (dus 1 dagje later) en dan 8, 9 en 10 dpo op een rij. Edit: je ziet het amper op foto, zeker na uploaden is de kwaliteit zo bagger dat je eigenlijk het verschil niet ziet maar het was er wel degelijk.
Hier is het toch niks denk ik. Ik heb wel een streepje maar na 10 minuten ongeveer vervaagd deze? Terwijl mijn ervaring is dat ze normaal donkerder oplopen. Bijgevoegd een foto na 5 minuten en een foto (met de groene streepjes) hoe de test nu is. mij ben nog maar 8/9 dpo dus kan nog alle kanten op gaan, maar denk dat dit voorgedrukte streepjes zijn!
Op de tweede foto zie ik wel iets. Oploop kan ook morgen pas zichtbaar zijn. Dus het blijft spannend!
Ja heb voor de zekerheid toch nog een test besteld, die komt vanavond binnen dus die kan ik morgenochtend doen! Vind de testen wel wat twijfelachtig, maar mocht ik zwanger zijn (of niet) dan merken we dit snel genoeg..
Goedemorgen dames, ben ik weer! Ik heb net nog even een test gedaan, maar ik denk dat het echt voorgedrukte lijntjes zijn die ik steeds heb. Ze zijn in het begin vrij duidelijk en drogen als tuurlijntjes op. Toen ik echt zwanger was en deze testen gebruikte zag je wel echt het verschil. helaas!
Wat jammer. Ik heb het helaas ook al meegemaakt met predictor. Wat ook kan is dat er het begin was van iets, maar je lichaam het toch weer afbreekt.