5 dagen overtijd, negatief testen. HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RitaS, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RitaS

RitaS Nieuw lid

23 sep 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben een beetje onzeker geworden..

Heb in maart dit jaar een MA meegemaakt helaas, menstruatie begon vanaf mei weer te lopen en sinds juli zijn we extra aan het 'klussen' rond en op ovulatie tijd.

Afgelopen zaterdag mn eerste NOD en cb digital gaf 'niet zwanger' aan.

Iemand dit ooit meegemaakt? Ik probeer ZEN te zijn, maar mn lichaam reageert absoluut niet meer..
    5 dagen overtijd inmiddels, mn borsten trekken aan me (zo voelt dat) tepels branden en hoor gerommel daar beneden, maar dit voel ik ook als ik ongie moet worden (alleen zijn mn borsten nu extreem gevoelig).
    Sorry dat ik het vermeld, maar laat onwijs veel windjes afgelopen week :/ Had ik bij mn vorige zwangerschap ook :(

Zou een menstruatie op de loer liggen?

Liefs xx

2x CB digital gedaan en 1x van de kruidvat. NEGATIEF.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Heb je een regelmatige cyclus?

Misschien heb je een latere eisprong gehad deze maand en ben je nog niet overtijd.. Kan nog alle kanten op

3. RitaS

RitaS Nieuw lid

23 sep 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, cyclus van 28..hooguit 29. Plus heb dmv ov test bijgehouden :/

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Mmm ja lastig te zeggen. Ovulatie testen willen niet zeggen dat je een eisprong hebt gehad, je zou dit wel kunnen zien aan je basale lichaamstemperatuur. Het enige wat je aan de ovulatie test ziet is dat je lichaam LH hormoon heeft aangemaakt, om je eisprong te laten plaats vinden. Soms lukt dit niet, en probeert je lichaam het na enkele dagen bijvoorbeeld weer. Dan zou het kunnen zijn dat je later je eisprong hebt gehad dan je dacht en dat er inderdaad een ongesteldheid aan zit te komen, of dat je mogelijk nog niet HCG genoeg hebt aangemaakt om zichtbaar te zijn. Vermoed echter je ongesteldheid, gezien de testen enkele dagen voor NOD als HCG kunnen waarnemen.

Succes met wachten en duim voor je dat het wel positief is!

5. RitaS

RitaS Nieuw lid

23 sep 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah so...ik dacht echt dat met de ov testen ook de eisprong zou zijn.
    Ik vermoed zelf ook dat mn menstruatie eraan zit te komen, vind het gewoon zo bizar...heb dit nooit meegemaakt. Ben er ook zoveel mee bezig, moet echt een beetje loslaten dit.

Heb je een tip hoe je je eisprong kan 'meten', naast dat je het voelt dan..ik voel het, maar weet het nooit exact..heb soms wel 3 dagen hetzelfde gevoel.

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Wat ik hier op het forum veel lees is dat wat je voelt vaak het groeien van het eitje is en niet altijd het springen. Anders zou je dat gevoel ook niet drie dagen achtereen hebben. D.m.v. temperaturen kun je wel zien of er een ovulatie heeft plaatsgevonden.

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Wat nana dus ook zegt , door elke ochtend je temperatuur op te meten. Dit doe je bij voorkeur rectaal. Zodra je wakker bent en rond hetzelfde tijdstip steeds meet je je temperatuur. Wanneer je je eisprong hebt gehad zal je temperatuur verhogen van 0,2-0,5. Enige nadeel is dus dat je dit pas achteraf weet. Daar zijn dan wel ovu testen handig voor.

Succes!

Deel Deze Pagina