zwanger of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klungeltje, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungeltje

    21 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik zit met een dilemma en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
    Ik heb in juni een vroege mk gehad ik heb toen ongeveer 15 dagen gevloeid...42 dagen daarna ben ik ongi geworden 21 augustus.....
    13 september heb ik volgens mij mijn ei gehad gepaart met een heel klein beetje roze afscheiding (denk ik) de dag erna tot en met 3 oktober heb ik best veel afscheiding gehad...dit was waterig wit met een klein beetje doorzichtig rekbaar slijm....
    3 oktober roze afscheiding begonnen tot op de dag van vandaag en dit is ook met rekbaar slijm en dat word steeds meer.
    Ik heb de afgelopen drie weken steeds het gevoel ongesteld te worden maar steeds niks...ik dacht het nu te worden maar het lijkt niet op een normale menstruatie...verder heb ik de krampjes in bm...soms vlagen van misselijkheid...iets meer honger....6 testen gedaan waarvan 2 een heeeeeeeeeel licht streepje....en ik slik anti depresieva..(mss kan dat de uitslag beinvloeden???)....oh en een soort schijf in mn borsten maar dat is de ene dag wel en de andere niet...ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts maar ik ben benieuwd of dit iemand bekent voor komt..
    Alvast bedankt
     
  2. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Heb je een foto?
    Zelf komt mij dit niet bekent voor. Spannend voor je. Over een paar dagen nog een test doen.
     

Deel Deze Pagina