Hoi, 29 november had ik lichtbruin bloedverlies en 30 november nam dat weer af. Nu zijn wij al een tijdje bezig om zwanger te worden maar tot nu toe nog geen geluk daarin. ( 30 november was volgens mijn schema ook de eisprong dag ) 30 november hebben we gemeenschap gehad en nu voel ik me dus heel weeïg in de buik, misselijk gevoel daarnaast een rommelig gevoel in de buik, gevoel dat je honger hebt. Als ik dan ga eten smaakt het mij allemaal niks krijg het dan moeilijk weg. De hele tijd heb ik het vreselijk koud en krijg ik het heel moeilijk warm. Weet niet wat het is maar het voelt allemaal zo anders. Stel het is nu wel raak, zou ik dat nu al zo kunnen voelen?
Wat voor schema? Heb je getempt of ovu testen gebruikt?? Als dat zo is nestelt een eitje pas na 9 dagen in en vanaf dan wordt HCG aangemaakt wat voor zwangerschap symptomen zorgt. Ik voel ook altijd van alles hoor en ga dan denken dat ik zwanger kan zijn. Maar tot nu toe al 5 rondes niet.
Je hebt er helemaal niks aan, als in, het kan alle kanten op, maar bij de 3e wist ik vanaf dag 1 dat ik zwanger was. Ik voelde het gewoon. Terwijl dat formeel dus helemaal niet kan omdat je lichaam dan nog geen hormonen aanmaakt dacht ik. Maar misschien ook omdat ik het herkende van eerdere keren. Ik had trouwens niet echt last van misselijkheid ofzo maar meer een 'bijzonder' gevoel. Dat er iets was.
Ik had het ook.. was op vakantie en Egypte. Cocktail smaakte me niet. Super vaak moeten plassen. Na een paar dagen kreeg ik het stervend koud. Kippenvel.. was daar boven de 40 graden... Die zelfde dag een enorme steek in mijn buik. Kon er niet eens van lopen. Daarna gewoon het gevoel dat ik zwanger was. En eenmaal thuis (duurde nog 4 of 5 dagen) een knal positieve test. Ik wist het gewoon.
Ik voelde niets bij mijn zwangerschappen.. nu willen we voor een derde gaan. Officieel niet begonnen, maar een klein accidentje gehad. Toch kijk er stiekem naar uit. 3 dagen voor NOD. En ik heb dit keer een gevoel dat ik het voel, maar dan denk ik, njaa het zal wel niets zijn.. van 1 keer.. Echt veel zijt ge dus niet met mijn verhaal. Hoeveel dpo ben je? Mss kan je al testen met een early test?
Het zou kunnen, maar als je dan een test zou doen zou deze positief moeten zijn. Zo niet dan is het progesteron.
1x is genoeg he dat heb ik 2,5 maar terug ervaren en nu was ik zelfs aan de pil en check mn banner. Dus tja haha. Ik hoop t dus heel erg voor je
Bloedverlies rondom je eisprong..? Dat klinkt mij bijzonder in de oren, maar misschien ligt het aan mij dat ik daar niet eerder van gehoord heb..?
Had ik ook, soms gaat dat met zo’n kracht, dan verlies je wat helderrode druppels. Ook bij de innesteling wat bloedverlies gehad. Super gevoelig daarbinnen
Bij de innesteling heb ik idd wel bloedverlies gehad! Bij m'n eisprong alleen nog nooit. Zal wel verschillen van persoon tot persoon