Wachten op een knaller duurt lang!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lilaatje76, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Wie van jullie heeft er al ervaring met de ovutesten. Ik test sinds vorige week met de strips van Zwanger en kids.
    Natuurlijk heb ik ook al op de sites gekeken wat mijn vruchtbare dagen zijn. Wat die schema's (????) betreft heb ik mijn vruchtbare periode al gehad. Maar........heb nog geen positieve ovu-test gehad. Wacht nog steeds. Hihi......
    Wie van jullie heeft dat ook dat de aangegeven vruchtbare periode niet overeenkomt met de eisprong. Is mijn ei dan laat????? :)
    Ach ja....het lichaam is natuurlijk geen robot. Maar....wachten duurt lang!

Lila x

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb geen idee. Ben ook voor de eerste maand bezig met ovu testen. Ik heb al wel twee dagen buikpijn en dat had ik altijd in mijn vruchtbare periode. Wat dat betreft zou ik 'm nu dus ook al verwachten, maar ovu tests zijn nog steeds negatief....

Heb ook andere dingen geprobeerd vanochtend. Baarmoedermond gevoeld (zacht en zit hoog) en slijm bekeken (eiwitachtig) dus ik zou nu echt in mijn vruchtbare periode moeten zitten. Snap er niks van....

3. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij ook geen tot een licht streepje bij de ovutesten?

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb deze maand voor t eerst ovu testen gebruikt.. ik had wel streepjes, maar heel donker niet. Dat zijn ze ook niet geworden, maar had overduidelijk mijn eisprong gevoeld! vertrouw ook op je lichaam, en ga sowieso om de dag klussen:)...

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb zo tussen de middag een heel licht streepje en 's avonds is 'ie steeds negatief. Ik snap er niks van....
    En mijn lijf lijkt me ook wat in de steek te laten. Al twee dagen menstruatie-achtige buikpijn (vandaag dag 11 cyclus). Vanochtend slijm waar ik draadjes van kon trekken, vanmiddag weer niet.... Hmpfs.... Vervelend, die onzekerheid....

En om de dag klussen klinkt goed, maar dat moet wel kunnen. ;) Gaat 'm hier niet worden; hubby is teveel weg. :(

Deel Deze Pagina