5 dagen overtijd .. Test negatief.. Gevoel zwanger..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden,

Zoals de titel al zegt ben ik nu 5 dagen overtijd maar blijft de test negatief.. 😕 Me gevoel zegt dat ik me niet druk moet maken in die test dat ik toch wel zwanger ben!
    Hier even een klein stukje geschiedenis: vorig jaar oktober bij 6 weken een miskraam .. 9 maanden later weer zwanger! In augustus hebben we dit moeten laten beëindigen ivm een bbz.. Van de gynaecoloog hadden we "toestemming" ik mocht weer zwanger worden!
    Voor de 2 zwangerschap was mijn cyclus stipt 30 dagen na de zwangerschap stipt 26 dagen volgens de gynaecoloog was mijn cyclus nu eigenlijk "perfect" maar hij zegt dat wil niet zeggen dat je gelijk zwanger bent maar ik hoop je dat toch snel terug te zien..

Kan je later positief testen..? Bij beide zwangerschappen begon mijn hcg laag.. Misschien nu weer t geval.. Of wordt ik langzaam gek en ben ik dus niet zwanger..
    Ben misselijk.. In me onderbuik gebeurd voor mijn gevoel vanalles.. Duizelig.. Borsten zijn groter en doen pijn.. Heb honger..

Ik weet t even niet meer.. Moest even me verhaal van me afschrijven.. me man zegt je hebt dit allemaal al eens gehad en toen was je ook zwanger! Maar verder weet hij het natuurlijk ook niet..

Liefs! X

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi Adrienne,

Ik heb jouw verhaal gelezen, maar als je het niet vertrouwd zou ik als ik jouw was een afspraak maken met de gynaecoloog als je eind van de week nog niet ongesteld bent geworden.
    Je kan nog een test wagen bijvoorbeeld woensdag en wie weet valt ie wel positief.:)

Ik ben zelf nu 31 dagen over tijd terwijl ik altijd regelmatige cyclus heb van 27 a 28 dagen, alleen maar negatief getest en vorige week een bloedtest gehad maar die viel ook negatief:(
    Nu nog steeds niet ongesteld en moet ik van de huisarts nog 3 weken wachten.

Ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt, in onzekerheid blijven maakt je gek:(

Liefs

3. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een toestand weg!

ik was 2 mnd geleden 7 dagen overtijd helaas alleen maar negatieve testen gehad en ben ongesteld geworden.

de volgende mnd (vorige mnd) weer netjes 28 dagen cyclus en nou deze maand ben ik weer 3 dagen overtijd. afgelopen vrijdag en zondag negatief getest...maar nog geen menstruatie.

hoop snel duidelijkheid voor jou!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Eventueel een bloedonderzoek bij je huisarts vragen?

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al 7 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie.. Heb wel soms een gevoel in onderbuik alsof het aankomt maar het blijft weg:/... Morgenochtend een testje doen, 3 dagen terug gaf hij in de avond negatief aan...

Ik heb ook dezelfde symptomen als jou, was bijna zeket dat het raak is maar goed.. Morgen weer een testje en kijken wat ie aangeeft

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Je bent nu op cyclusdag 31 dus?
    Zolang je niet begint te menstrueren lijkt me dat zwangerschap nog zeker mogelijk is. Eisprong kan gewoon wat later zijn geweest.

Bij mijn middelste had ik een regelmatige cyclus van 29-30 dagen. Vanaf dag 27 begon ik dingen te voelen: moe, misselijk, emotioneel labiel, rommelende darmen. Sterk het gevoel zwanger te zijn. Eerste test was negatief. De tweede ook. Kwaaltjes werden steeds erger en ik dacht op een gegeven moment nog dat ik schijnzwanger was of zo ;).
    Maar, test nr 6 of zo, op cyclusdag 40 liet toch opeens een tuurstreepje zien, 2 dagen later een zeer duidelijk positieve test. Ik was zwanger en dus al heel vroeg kwaaltjes gekregen.

Later bij de termijnecho een week teruggezet. Waarschijnlijk een late eisprong evt gecombineerd met late innestelling. Als je terug rekent, dan testje ik pas positief rond 17-18 dpo.

Dus het kan echt, hoe regelmatig je ook denkt te zijn. Er kan altijd een uitschieter bij zitten!

Sterkte met afwachten, zenuwslopend, dat weet ik nog heel goed!

Deel Deze Pagina