Vandaag nod.. Test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fabrosa, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer met m'n verhaal.
    Op 12 oktober laatste menstruatie, op 26 oktober lh piek gemeten met clearblue digitale .. Dus 48u een smiley.
    Op cyclus dag 20/21 enorme buikkramp en 1 druppel bloed ik had een tampon in gedaan en het bleef echt bij 1 druppel.
    Verder sindsdien alle PMS klachten.
    Afgelopen zaterdag, dus cyclus dag 26 opeens , wat mij leek op rekbaar slijm?! Dus ik weer een digitale ovulatietdst gedaan en ja die voorspelde een steiging ( knipperende smiley).
    Ik had hier dus al een bericht over geplaatst omdat twee eisprongen niet mogelijk zijn. Vanmiddag gebeld met clearblue, de adviseuse zei dat deze ovulatitest ook reageert op verhoogd oestrogeen, lh en hgc.
    Ben met haar m'n hele cyclus afgegaan en zij adviseerde een zwangerschapstest.
    (Wat natuurlijk ook kan is dat m'n ei de 26ste wel is geweest maar niet gesprongen is en dat ik dus 12! Dagen later een nieuwe poging heb gekregen van mijn lichaam, dan zou mijn nod dus ook 14 dagen later zijn en zou ik pas kunnen testen op de 21ste)...
    Die heb ik dus net gedaan, vandaag is mijn nod.
    Ik had alleen het uur hiervoor al geplast, dus ik had weinig urine en was zeker niet geconcentreerd test was negatief.
    Dit ging om de k2v5.
    Nu is mijn vraag: wie is er zwanger en testte toch negatief op nod?
    Ik heb momenteel last van de gebruikelijke PMS klachten ,
    Lage rugpijn, en kramp laag in mijn vagina, verder is mijn afscheiding sinds vanmiddag dik en licht gelig.
    Mijn huisarts adviseerde om
    Pas volgende week weer te testen als ik niet ongesteld wordt en de vrouw bij clear blue adviseerde morgen.
    Ik weet ook dat jullie geen dokters zijn maar ben gewoon benieuwd naar ervaringen om de wachttijd in tussen ook wat uit te zitten..

Deel Deze Pagina