Ik zit nu in ronde 2. Sinds dag 11 test ik. Toen niks, dag erna een bijna niet zichtbaar streepje, gisteren (dag 13) een duidelijk zichtbare streep maar wel lichter dan de controle streep (3/4 denk ik) en vandaag weer een heel licht streepje. Ik gebruik die sensitest dipsticks en test 1x per dag rond de namiddag. De bijsluiter zegt dat als je teststreep lichter is dan de controletest je geen LH piek hebt. Vorige maand heb ik twee dagen een teststreep gehad. 1 dag was duidelijk lichter maar wel een echte streep en 1 dag bijna net zo duidelijk als de controle streep. Kan het zijn dat ik gewoon nooit een knaltest heb?
hoi boannan, ik heb ook nooit echt positieve ovulatietesten, ik neem gewoon de donkerste van de reeks en dan de dag daarna tel ik als ovulatie, ze zijn bij mij wel altijd bijna zo donker als de controlestreep en ik teste altijd gewoon met ochtendurine, omdat het anders sowieso lichtere streepjes werden.
Hier precies hetzelfde. Nog geen een keer een echte knaltest gehad, terwijl ik meerdere cyclussen vanaf dag 10 rond dezelfde tijd heb getest....
Hier ook een tijdje met sensitest ovulatietesten getest.. Volgens die testen had ik nooit een eisprong omdat hij nooit knalde.. Hij werd op een gegeven moment wel donkerder maar zeker niet knal.. Heb toen de digitale van clearblue gekocht.. Zijn wel duurder maar ik kon er makkelijk 2 cyclussen mee doen (zelfs wel drie maar dat was niet meer nodig) omdat je pas gaat testen als hij ongeveer is.. Je kan dan kijken wanneer de CB je ei aangeeft en dan kijken hoe je dipsticks eruit zien..