vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beauty, 23 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames,

    Ik heb een vraagje: Hoe hevig kan een innestelingsbloeding zijn?

    Liefs,

    Beauty
     
  2. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    dat kan heel verschillend zijn, bij de een is het een heel klein beetje bloed of alleen een krampje en een ander heeft veel bloedverlies en krampen. Ik had bij mijn eerste zoon een innestellingsbloeding maar die duurde dus 3 dagen en leek erg op mijn normale menstruatie, hij was alleen wat korter, ik dacht dus ook dat ik gewoon een menstruatie had gehad en kwam er later achter dat het een innestelling was.

    Groetjes Wendy
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Meestal is de bloeding wel lichter dan die van een normale menstruatie. Het bloed is ook helderrood of roze, niet donker zoals wanneer je ongesteld bent.
     
  4. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    hallo dames,

    Heel erg bedankt voor jullie reacties dan zal ik maar gewoon af moeten wachten!

    Fijne dagen!

    Liefs,

    Beauty
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Goh, dat heb ik afgelopen keer wel goed.
    Helderrood bloedverlies en dat stopte daarna zonder de bruine afscheiding die ik normaal bij m'n ongi heb.

    Moet wel zeggen dat ik kort daarvoor wel 2 dagen bruine afscheiding heb gehad en daarna (met een pauze van 1 1/2 dag) helderrood bloedverlies (2 dagen veel en daarna 2 dagen een heel klein beetje).

    Ben er toch vanuit gegaan dat dit m'n gewone ongi was.
    Heb ook daarna geen rare kwaaltjes gehad dus zal toch wel de gewone ongi geweest zijn.
    Ik wacht deze ronde toch maar weer af.

    Mocht iemand dit ook kennen reacties altijd welkom.

    Silly
     
  6. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou ik heb dus al een week heel veel last van misselijkheid en hele pijnlijke borsten ook krampen in mijn gehele buik en nu heb ik vanaf vanmiddag ineens bloedverlies vrij hevig maar wel heel helderrood. Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel meer van begrijp ik weet ook niet goed wat ik er van moet denken. Voordat ik met de pil begon had ik altijd hele lange cyclussen meestal rond de 38 dagen en nu zit ik pas op dag 23 dus vind ik het een beetje raar had dit niet verwacht. Ik denk dat er niets anders op zit als afwachten heb al wel testen in huis maar heeft nu toch nog geen zin.

    Liefs Beauty
     
  7. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    ik ben nu 2 weken over tijd vorrige week getest en niet zwanger en heb nu ook sins een dag of 4 bruin bloed verlies snap er ook helemaal niks meer van hoor :(

    wij vrouwen zitten moeilijker inelkaar dan ik dacht ;)
     
  8. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    ik ben nu 2 weken over tijd vorrige week getest en niet zwanger en heb nu ook sins een dag of 4 bruin bloed verlies snap er ook helemaal niks meer van hoor :(

    wij vrouwen zitten moeilijker inelkaar dan ik dacht ;)
     
  9. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja inderdaad! Ik word eigenlijk gespannen van mijn eigen lichaam ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik voel allemaal dingen die ik niet ken en er gebeuren dingen die ik niet ken en ik word er de hele dag mee geconfronteerd dmv pijn! We zitten zeker wel ingewikkeld in elkaar!

    Liefs Beauty
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Daar heb je wel gelijk in geloof ik......
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    "angeliq" wij vrouwen zitten moeilijker inelkaar dan ik dacht ;)

    dat weet ik wel zeker gggggrrrrrrrrrrrrrrr :cry:
     

Deel Deze Pagina