Net zwanger en veel energie!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Adnarim76, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Van mijn vorige zwangerschappen (ook die mis zijn gegaan) weet ik nog dat ik erg moe kon zijn, zeker in de eerste weken. Ik ben nu 5 weken zwanger en ik barst van de energie. Ik heb weinig eetlust en hoe minder ik eet, hoe meer energie ik lijk te hebben. 's Avonds kan ik trouwens wel flink gevloerd zijn door alles wat ik op een dag heb gedaan. Zo heb ik vandaag de zolder opgeruimd, de kamer van mijn zoontje onder handen genomen, de kleine kamer uitgeruimd van rotzooi (dat wordt hopelijk ooit de babykamer) en beneden de hele wand met boekenkasten doorgenomen en anders ingedeeld. En ik wil zo nog gaan hardlopen. Dit is meer dan dat ik normaal op een vrije/weekenddag zou doen.

Wie herkent dit: veel energie hebben, terwijl je net zwanger bent?

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Geen idee...ik zou er maar gewoon van genieten!! Ik zelf ben vier weken en 2 dagen en doodmoe, ben jaloers op je :p

3. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Die vermoeidheid, die ken ik ook nog van de andere zwangerschappen. Sterkte met de vermoeidheid, maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

4. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    ik ben ook uitgevloerd alleen niet alleen savond gewoon de hele dag moe en misselijk hoop dat dit gauw beter wordt:(

5. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Balen zeg, ik hoop het ook voor je!

6. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Ik herken het ook, had ik ook bij m'n dochter. Ben wel beetje moe geweest, maar niet extreem.

7. Englishwoman90

Ik ga het liefst iedere middag even een dutje doen....haha was daarnet even bij mijn oma en ze kon aan mijn (bleke) gezicht zien dat ik zwanger was!!! Heel apart he!! Ik probeer niet aan mijn vermoeidheid toe te geven maar ben benieuwd hoe het morgen weer gaat (had de afgelopen dagen vrij)....gelukkig wel vroeg klaar, dus als ik echt te moe ben morgenmiddag weer even kort slapen!

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vanaf week 6 ben ik ook supermoe... Net ook maar weer een dutje gedaan want ga zo uit eten met collega's en da ga ik anders niet volhouden.. vind het echt erg want voel me zo overdreven maar tis echt zo..

Hoop dat jij lekker energie blijft houden Adnarim :p

9. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Dat had ik pas ook al, dat iemand gewoon aan mijn hoofd kon zien dat ik zwanger was, heel apart! Hoe ze het zag weet ik nog steeds niet, zij trouwens ook niet. ;)

10. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Ik hoop het, vandaag was het minder, maar ik had dan ook vannacht de keerzijde van zoveel energie: ik kon niet slapen! Dus een slechte nacht gehad en nu ben ik toch wat duffer dan gisteren, maar gelukkig nog niet erg moe. Sporten sla ik vandaag even over, dat wel ;)

11. Englishwoman90

Ik heb juist vandaag een artikel gelezen in een tijdschrift dat je juist van die bank af moet komen als je moe bent! Klinkt heel gek, maar iets doen geeft je juist meer energie en je voelt je daardoor beter.................zucht!

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    haha ik had het alleen de 1e week. Toen was ik helemaaaaaaaal hyper van de posi testen en de spanning. Sliep toen ook slecht maar toch niet moe te krijgen. Sindsdien ben ik doodmoe en dat is van het moment van opstaan tot het naar bed gaan hihi :D

margarethd vindt dit leuk.
  13. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    roep het maar niet te hard bij mij kwam de moeheid met alle hevigheid met een week of 6/7.... hoop het natuurlijk niet voor je!

14. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!
    ben nu 22weken zwanger en al die weken al dood en dood moe, moet mezelf echt vaak n schop onder mn kont geven om door te gaan . dus ik zou er lekker van genieten :)

Ik was pas in mn kraamweek van de jongste weer superfit ( kraamhulp dacht dat ik stiekem aan de redbull of andere dingen zat :p )

15. Adnarim76

Adnarim76 Lid

12 dec 2010
    14
    0
    0
    Als ik zo jullie reacties lees, moet ik toch maar even die energie koesteren! Momenteel zit ik ook wel helemaal uitgezakt op de bank na een dag werken (het was erg druk).

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Tijdends de zwangerschap van mijn dochter zat ik ook bomvol energie, is ook de hele zwangerschap zo gebleven en zelfs net na de bevalling had ik zooooveel energie nog, net alsog er niets was gebeurd!

Tijdends mijn 2e zwangerschap was ik wel ontzettend moe, helaas is deze zwangerschap mis gegaan..

Deel Deze Pagina