Van mijn vorige zwangerschappen (ook die mis zijn gegaan) weet ik nog dat ik erg moe kon zijn, zeker in de eerste weken. Ik ben nu 5 weken zwanger en ik barst van de energie. Ik heb weinig eetlust en hoe minder ik eet, hoe meer energie ik lijk te hebben. 's Avonds kan ik trouwens wel flink gevloerd zijn door alles wat ik op een dag heb gedaan. Zo heb ik vandaag de zolder opgeruimd, de kamer van mijn zoontje onder handen genomen, de kleine kamer uitgeruimd van rotzooi (dat wordt hopelijk ooit de babykamer) en beneden de hele wand met boekenkasten doorgenomen en anders ingedeeld. En ik wil zo nog gaan hardlopen. Dit is meer dan dat ik normaal op een vrije/weekenddag zou doen. Wie herkent dit: veel energie hebben, terwijl je net zwanger bent?
Geen idee...ik zou er maar gewoon van genieten!! Ik zelf ben vier weken en 2 dagen en doodmoe, ben jaloers op je
Die vermoeidheid, die ken ik ook nog van de andere zwangerschappen. Sterkte met de vermoeidheid, maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben ook uitgevloerd alleen niet alleen savond gewoon de hele dag moe en misselijk hoop dat dit gauw beter wordt
Ik ga het liefst iedere middag even een dutje doen....haha was daarnet even bij mijn oma en ze kon aan mijn (bleke) gezicht zien dat ik zwanger was!!! Heel apart he!! Ik probeer niet aan mijn vermoeidheid toe te geven maar ben benieuwd hoe het morgen weer gaat (had de afgelopen dagen vrij)....gelukkig wel vroeg klaar, dus als ik echt te moe ben morgenmiddag weer even kort slapen!
Vanaf week 6 ben ik ook supermoe... Net ook maar weer een dutje gedaan want ga zo uit eten met collega's en da ga ik anders niet volhouden.. vind het echt erg want voel me zo overdreven maar tis echt zo.. Hoop dat jij lekker energie blijft houden Adnarim
Dat had ik pas ook al, dat iemand gewoon aan mijn hoofd kon zien dat ik zwanger was, heel apart! Hoe ze het zag weet ik nog steeds niet, zij trouwens ook niet.
Ik hoop het, vandaag was het minder, maar ik had dan ook vannacht de keerzijde van zoveel energie: ik kon niet slapen! Dus een slechte nacht gehad en nu ben ik toch wat duffer dan gisteren, maar gelukkig nog niet erg moe. Sporten sla ik vandaag even over, dat wel
Ik heb juist vandaag een artikel gelezen in een tijdschrift dat je juist van die bank af moet komen als je moe bent! Klinkt heel gek, maar iets doen geeft je juist meer energie en je voelt je daardoor beter.................zucht!
haha ik had het alleen de 1e week. Toen was ik helemaaaaaaaal hyper van de posi testen en de spanning. Sliep toen ook slecht maar toch niet moe te krijgen. Sindsdien ben ik doodmoe en dat is van het moment van opstaan tot het naar bed gaan hihi
roep het maar niet te hard bij mij kwam de moeheid met alle hevigheid met een week of 6/7.... hoop het natuurlijk niet voor je!
Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!! ben nu 22weken zwanger en al die weken al dood en dood moe, moet mezelf echt vaak n schop onder mn kont geven om door te gaan . dus ik zou er lekker van genieten Ik was pas in mn kraamweek van de jongste weer superfit ( kraamhulp dacht dat ik stiekem aan de redbull of andere dingen zat )
Als ik zo jullie reacties lees, moet ik toch maar even die energie koesteren! Momenteel zit ik ook wel helemaal uitgezakt op de bank na een dag werken (het was erg druk).
Tijdends de zwangerschap van mijn dochter zat ik ook bomvol energie, is ook de hele zwangerschap zo gebleven en zelfs net na de bevalling had ik zooooveel energie nog, net alsog er niets was gebeurd! Tijdends mijn 2e zwangerschap was ik wel ontzettend moe, helaas is deze zwangerschap mis gegaan..