Hoi allemaal, Ik kon me niet bedwingen en heb vandaag (11 dpo) een test gedaan, midden op de dag (maakte volgens de gebruiksaanwijzing niet uit). Er kwam direct een streep in het controlevenster en een horizontale streep in het testvenster (bij min is hij negatief, wordt het een plus dan is ie positief). Bij de afleestijd zag ik heeeeeeeeeeeeeeeel licht een tuurstreep (plus) en redelijk wat duidelijke spikkels op de plek waar de verticale streep zou moeten zijn. Heeft iemand ervaring met deze testen van kruidvat eigen merk en betekenen deze spikkels dat ik te vroeg getest heb, maar dat er dus wel HCG gesignaleerd is? Ik heb al wel sinds een week het gevoel dat er iets gebeurt in mijn lichaam. Had totaal geen eetlust, veel slijmerige afscheiding, opgezette buik, een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik (heel anders dan de zeurende pijn van aankomende ongesteldheid) en sinds 4 dagen is mijn temperatuur nog 0,3 graden hoger dan na de verhoging na m'n eisprong (na eisprong 36,6, sinds 4 dagen 36,9) Ik zit mezelf helemaal gek te maken natuurlijk, ik heb de testen donderdag al gekocht en me heel goed kunnen bedwingen. Nu kreeg ik zo ineens in mijn hoofd dat ik er toch een ging doen, terwijl ik had moeten wachten tot woensdag of donderdag (NOD). Ik weet eigenlijk wel dat het niet zo veel zin heeft om dit hier te posten, omdat ik het beste gewoon kan wachten tot woensdag of donderdag om nog een keer te testen, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig of iemand weet wat de spikkels betekenen. aaaaahhh ik vind het zo spannend!!!!!!!!!!! Foto: 1,5 uur na gebruik. tuurstreep is weg, spikkels zijn wel wat minder. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51401-albums6979-picture37825.jpg
spannend he meid!! het zou idd kunnen dat je zwanger bent(zeker wat je beschrijft) maar ik neem aan dat je de + test van de kv hebt gedaan? ik zou als ik jou was een kv 2 vvoor 5 euro test halen!!! die zijn veeeeel gevoeliger en dan zit je ook niet zo te kl**ien met een plusje!! en je hebt er gelijk 2 voor minder geld!! dan kun je na 2 dagen nog eens testen ik testte daarmee al op 10 dpo pos.!!! bij de zw.schappen van me kids heb ik de gewone + test gebruikt en toen duurde het ook veel langer voor ik een duidelijke +kreeg succes
bedankt voor de tip! ik heb nog een + test liggen, misschien dat ik die dan donderdag ga doen. Of ik ren morgen naar de kv voor die 2v5 hihi (ik acht de kans groot want ik ben ontzettend ongeduldig) Mn hart slaat op hol hier haha
kun je die 2v5 ook op elk moment van de dag doen, of moeten die echt 'smorgens met de eerste urine? Ik heb die al eerder gedaan (negatief) en omdat je het met zo'n pipetje moet doen vroeg ik me af of je al je urine op moet vangen om daar in te vissen met het pipetje of hoef je maar een klein beetje op te vangen?
2 voor 5 wil prima overdag. Heb ik ook gedaan, zelfs 4 dagen voor de overtijd datum............ en positief!!
Ik zou ook 2 voor 5 euro testjes gaan halen bij Kruidvat/Trekpleister. Spikkels op deze plus testen zijn helaas negatief.. De foto van de test vind ik ook negatief. Ik zie ook niet echt spikkels.
Dit was mijn test 11 DPO vorige cyclus. Het verticale streepje vond ik wel duidelijker in het echt. Ik was toen wel zwanger, maar het is vroeg slecht gelopen, maar ik vond die van Kruidvat toch wel gevoelig hoor. Die plustesten van Kruidvat vind ik leuk om te gebruiken, omdat die zo snel een positief resultaat geven als het positief is, maar het verticale streepje is niet altijd even duidelijk. De goedkope testen van Kruidvat zijn leuk omdat ze soms duidelijker zijn. De achtergrond is ook gewoon wit en niet zo doorschijnend als de plustest. Ik zou dus ook een ander testje proberen; de kruidvattestjes in het witte doosje zijn ook wel supergevoelig.
ik heb de 2v5 gehaald. Durf er alleen nu niet een te doen, omdat ik bang ben dat m'n urine nu niet geconcentreerd genoeg is....
negatief.... had ook maar een klein beetje urine. En eerst gebeurde er helemaal niks met de test (had er 4 druppels in gedaan), pas toen ik er nog 2 druppels bij deed werd hij roze, dat verdween en toen kwam er een streep in het controlegedeelte. Verder niks. Negatief dus:x Ik heb woensdag of donderdag m'n NOD, dus dan nog maar es testen. Er is nog geen teken van menstruatie te bekennen, terwijl ik het vorige maanden al 1,5 week van tevoren aan voelde komen. Ik zal mezelf wel weer gek aan het maken zijn....
geef de moed niet op meid! Het is pas maandag vandaag Gewoon woensdag (1 dag voor nod toch?) ff opnieuw proberen... Laat je ff weten hoe het afloopt?
das lief k geef ook niet op! Dit is pas onze 2e probeermaand. ik ga donderdag weer een poging wagen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Vorige maanden voelde ik dat al 1,5 week van tevoren aankomen, dus ik heb goede hoop dat er nu niks komt. En als het wel komt, dan is het onze tijd nog niet hoe staat het er bij jou voor?
als er bij de c ook geen streep staat heeft de test t helemaal niet gedaan ! doe morgen vroeg de andere nog even
Euhm...Ik weet het eigenlijk niet. Afgelopen vrijdag ongi geworden, na een dag of 5 overtijd te zijn geweest. Had natuurlijk getest, en deze waren alle 3 heel licht positief. Ik ben een kei in lichte testen . Gezien de 4 eerder vmk dacht ik vrijdag, tja weer niet. Maar mijn ongi zette niet door. Ik heb daarom gisteren (om mijn man een groot plezier te doen ) opnieuw getest. Tot mijn grote verbazing was deze positief! Veel donkerder als de week ervoor, maar niet knal genoeg voor een goede foto. Gezien de eerder vmk was ik ook niet gelijk in de 7e hemel, en heb vandaag opnieuw getest. Deze was niet met ochtendurine, en het 2e streepje was ook vele malen lichter dan die van gisteren. Dus ik weet het niet! Heb jij nog opnieuw getest vandaag?? Ik duim heel hard voor je!
Jeetje wat spannend! Maar eens streep is een streep lees ik hier overal, dus misschien kan ik je toch voorzichtig feliciteren? Ik duim voor je! Ga je de komende dagen nog meer testen? Hoe lang zijn jullie al bezig? En wordt dit jullie eerste kindje? Ik heb nog niet weer getest. Ik wacht tot donderdag, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik weer eens test doen (2v5). Dan ben ik op 15 dpo, dus dat lijkt me een mooie dag hoe je me op de hoogte wb je tests?
Nee, morgen ga ik er weer een doen. Ik heb me gisteren voor het eerst laten pendelen, ze zei dat ik in juli zwanger zou zijn van een meisje. Dus eigenlijk durf ik nu niet te testen, omdat ik bang ben dat ie toch weer negatief zal zijn. Maar nog steeds geen signalen van ongi (14 dpo). Ben gewooon zenuwachtig. Misschien word ik daarom niet ongi...