Raak? OF niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tesje, Sep 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tesje

Tesje Lid

Sep 21, 2008
    15
    0
    0
    Hoi!

Ben nieuw hier en hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen...

Afgelopen dinsdag had ik een beetje rozige afscheiding daarna even helemaal niks. Maar donderdag begon ik een beetje te bloeden. Het was helder rood bloed. Het stopte diezelfde middag al weer.
    Zou ik zwanger kunnen zijn? Was dit een innestelingsbloeding?
    Weet wel dat jullie er eigenlijk ook niks zinnigs op kunnen beantwoorden en dat ik moet wachten tot ik kan testen (heb niet zo'n hele reglmatige cyclus zo tussen de 4 á 5 weken. En ik was 23 aug voor het laatst ongesteld).

Ben trouwens al jaren van de pil af (niet om zwanger te worden) dus kan niks met ontpillen te maken hebben. We gaan nu wel voor een kindje! :D

Groetjes!

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Tesje,

Het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn, want het valt qua datum wel in die periode zoals je het omschrijft.
    Het enige wat ik kan zeggen is ik hoop het voor je!

Succes, Vanilia

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja volgens mij zou dat inderdaad wel kunnen. Vaak is innestellingsbloed een beetje rozig, dus ik zou zeggen, wacht nog een week en als je niet ongesteld wordt, dan zou ik maar eens een testje doen!

4. Tesje

Tesje Lid

Sep 21, 2008
    15
    0
    0
    Ik kon al niet meer wachten en heb vanmorgen getest. Negatief. Maar dat is eigenlijk ook te vroeg dus het zegt helaas niet zo veel.
    Ik heb nu ook spierpijn in mijn linkerkuit terwijl ik echt niks raars gedaan heb. Of heeft dat er helemaal niks mee te maken?
    Soms het gevoel dat ik misselijk ben maar dat zit volgens mij tussen mijn oren ha ha!

Toen ik zojuist na een uur de test nog eens bekeek zag ik een heeeeeeel licht streepje. Maar op de gebruiksaanwijzing staat dat de test na 10 minuten al niet meer betrouwbaar is dus dat telt niet helaas.

Afwachten dus! Ik moet aanstaand weekend ongesteld worden volgens mijn normale cuclus.

Share This Page