goedenmorgen lady's nou ff een update ik werd zaterdag ochtend wakker en had het bakje om de urine in op te vangen al in de aanslag (voor de test) en wat schetst mijn verbazing toch nog ongi geworden dus die test was niet meer nodig ik ben trouwens wel blij dat de onzekerheid nu over is en we gaan maar weer op naar de volgende ronde maar nu heb ik dus 4 maand geleden een ma gehad na de curretage heb ik tot nu toe een cycles van 6weken-5weken-7weken nu weet ik dus echt niet wat ik nu moet gaan aanhouden als mijn cycles iemand tips? liefs patty
He meiden, Missy wat zegt je huisarts? Biesheuveltje nog getest vandaag? Patty wat ontzettend balen voor je, ik duim voor je dat het binnenkort snel lukt! Ik heb de verloskundige gebeld en heb 6 oktober mn echo!
Nog niet naar de HA geweest, vandaag getest leek op een licht streepje maar lijkt me een indroog streepje.. as weekend nog maar es testen om te kijken
hey hier ben ik weer ben nu 25 dagen over tijd. pfffffffffffffffff wat duurt dat lang zeg. zondag doe ik een test. ben ik terug van honeymoon. we kunnen niet wachtten om te testen al zeg ik het zelf. echt irri dat gewacht. oja ik ben 12 sept getrouwd met mijn schat. haha echt heel lief. op vakantie legt hij zijn hoofd op mijn buik en vraagt. hallo woont daar iemand. lief he. haha hij is er net zoveel mee bezig als ik. ik houd jullie op de hoogte.
WATT! zozo! gefeliciteerd nog! houden we toch nog een beetje hoop hier. en hoeveel testen heb je verknoeid in die 65 dagen? hahaha
ik heb er heel wat versleten een stuk of 10 zkkr.... heb zelfs nog een week voor ik positief teste een bloedtest gehad en zelfs die was negatief.... zo zie je maar dat het heel raar kan lopen e heel lang kan duren voor je positief test
he bah jammer dat ie nog steeds nega aangeeft het duurt zo wel erg lang he ik ga voor je duimen dat het lange wachten beloond mag worden liefs patty