Hoi allemaal na twee maanden mijn ms niet te hebben gehd heb ik dus pillen gehad om ze te late doorkomen en ja hoor allemaal netjes gebeurt. Nu zou ik vorig weekend men ei gehad hebben(zaterdag) en idd ik voelde heel af en toe iets. Nu en idd die zaterdag/zondag/Maandag/dinsdag/woensdag heb ik super geklust en telkens ook goed gaan liggen zodat je bekken achter gekanteld liggen,telkens zeker een halfuur(je ligt samen in bed tv te kijken dus niet zo moeilijk) nu voor het geval men ei later was heb ik dan vervolgens nog eens geklust op donderdag en zaterdag.Vandaag op zondag dus voelde ik s'morgens ineens steken,maar geen ogniekrampen maar zo steken in de lies zoals wanneer je hoest of niest en ineens een steek krijgt daardoor...je kent het wel en altijd rechts...terwijl mijn ei ook rechts zo gevoelig was.... Nu ben ik benieuwd want nu na middernacht (dus eigenlijk maandag) voel ik nog steeds steken aan die kant,aanhoudende steek eigenlijk,bukken en strekken versterkt het. nu las ik bij sommigen dat ze idd na duphastongebruik (wat ms opwekt met extra vrouwelijke hormonen) ineens zwanger werden....soms natuurlijk.Door de extrahormonen kan de baarmoeder zich beter bekleden en springt het ei beter.ik heb luie eierstokken dus ik denk dat het toch iets zal gedaan hebben. nou is gewoon heel raar vrijdag kan ik pas testen zullen zien zeker. ik ga in ieder geval naar de symptomen kijken die nu komen. xxx
wauw de steken zijn echt superfel nu,feller als gisteren ! en nu keek ik naar de afscheiding en kon ik ineens draden trekken en heel veel ook. terwijl ik bijna nooit draden kon trekken in andere cyclussen. zou ik dan gewoon een eisprong hebben?ipv innesteling? zou kunnen met men onregelatige cyclus maar toch . ze zijn echt fel ik buk me of strek me of gewoon opstaan en ze steken echt, zelfs zittend voel je het. jammer dat ik geen ovulatietesten heb. Maar de laatste keer dat ik sex heb gehad is zaterdag,als vandaag men ei is zou het dan niet te laat zijn?Ik weet dat ze vijf dagen kunnen overleven maar ik hoor vaak dat je het meer op twee dagen moet bekijken. xxx
Ik heb ook zondag voor het laatst geklust en woe mijn ei gehad. Nu verloor ik vanmidda ineens een bruin slijmpje en voel ik mijn eileider enorm als ik er op druk. Zou ook een innesteling kunnen zijn 4 dagen voor mijn ei geklust dus vraag me ook al of dit wel kan.
Hai! Ik heb ook van die irritante steekjes. Die doen best pijn he??!!?? Hoe lang is jouw cyclus en op welke dag zit je nu?
Helaas, was het bij mij geen innesteling. Heb tot vandaag steeds bruin verlies gehad in de middag. Ga uit van een ongi die langzaam op gang komt. Dus op naar ronde 4 denk ik.