nog een kleine week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suleika, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suleika

Suleika Lid

28 aug 2006
    44
    0
    0
    Hoi,

Zaterdag zal ik weer ongi moeten worden en ben benieuwd of het ook zo is... Heb last van mijn tepels en ik ben de laatste dagen erg moe...

Misschien zit het ook wel tussen mijn oren omdat ik het te graag wil..

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes :)

2. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik kan met je meepraten, ik moet zondag (niet) ongesteld worden!
    Spannende dagen dus, maar ik heb net als de maanden hiervoor erg gevoelige borsten nu en toen werd ik dus ook gewoon ongesteld. Ik ga er dus vanuit dat het niet raak is, voel verder ook helemaal niks anders dan anders. Maarja, ik hou toch nog een beetje hoop hoor!
    Hoeveelste ronde zijn jullie bezig?

3. Suleika

Suleika Lid

28 aug 2006
    44
    0
    0
    Dit is pas de 2de ronde we zijn net gestopt met de pil.........

4. pammy

pammy Actief lid

ook voor mij is het nog een paar dagen
    maandag hopelijk geen ongi
    ]succes met wachten

5. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    I know the feeling. Mijn NOD is ook zondag. En mijn buik is gespannen en wat pijnlijk. Maar ja, zullen wel weer ontpilverschijnselen zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik weer ongesteld wordt.
    We hebben deze maand ook niet zo superveel geklust rond de vruchtbare dag. Is maar 1 keer gebeurd.
    Zou een lucky shot zijn. ;)
    Suleika en Poessie, Sterkte ermee!!!

6. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Suleika, 2e ronde, spannend hoor! Na hoeveel dagen werd je ongesteld na het stoppen met de pil?

Pammy, ik duim ook voor jou!

Avalon, het zou zo maar kunnen van die ene keer!! Hoe lang ben je met de pil gestopt?

Ik heb dus alleen die gevoelige borsten. En ik had me voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is ZO moeilijk!!!!
    Vorige maand heb ik me redelijk ingehouden, ik heb niet eens voor m'n nod getest, maar toen kwam de ongi ook onverwachts eerder. Nu wil ik me weer voornemen om echt niet voor m'n nod te gaan testen. Ook omdat ik het gevoel heb dat het niet raak is (verder ben ik altijd wel redelijk positief ingesteld hoor!!)

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ook hier nog een paar dagen.
    Ik heb wel last van verschillende kwaaltjes en heb er de ene keer een goed gevoel over en de andere keer denk ik weer dat het tussen mijn oren zit. Er zit niets anders op dan af te wachten... Ik probeer in ieder geval het testen ook nog even uit te stellen, (hoop dat dat gaat lukken...) omdat ik nog niet een hele regelmatige cyclus heb.

Mijn duimen draaien in ieder geval voor jullie overuren!!

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ook hier nog een paar daagjes tot testen :p

Ik heb allerlei kwaaltjes die op zwangerschapsverschijnselen lijken, maarja... aan de andere kant zijn het ook weer ontpillingsverschijnselen :(
    Maar, daar blijft het wel spannend van :D

9. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Miza, toevallig, bij ons is het ook de 3e ronde en ook het eerste kindje!! Hopelijk is driemaal.......

Oek oek, lastig he, dat die verschijnslen op zowel zwangerschapsverschijnselen als op ongi of ontpillen kunnen wijzen!! Ik denk wel dat je je lichaam misschien in de loop van de tijd steeds beter leert kennen. Tenminste, de 1e ronde dacht ik echt dat het wel eens raak kon zijn omdat ik totaal 2 weken gevoelige borsten had. Maar nu weet ik dat ik dat dus waarschijnlijk gewoon vanaf de eisprong al heb :(
    Nouja, we wachten "geduldig" met elkaar tot het weekend voorbij is!!

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    poessie1: Ja, inderdaad heeeeel erg lastig.. Mijn vriend weet inmiddels ook niet meer wat ie moet denken. De ene dag zeg ik: :D Volgens mij kan ik wel eens zwanger zijn! En dan de volgende dag: :( ach, volgens mij zijn het ontpillingsverschijnselen.. :)

Maar zolang de :evil: nog niet gearriveerd zijn is nog niks zeker :D

Hoop voor je dat het bij jullie ook raak is deze ronde!
    En uiteraard voor alle meiden die zwanger proberen te worden!
    *duimduimduim*

;)

11. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hier ook nog een paar daagjes, tenminste als het goed is...
    Zit in mijn eerste cyclus na verwijderen mirena; heb dus geen idee of mijn cyclus 28 dagen is.
    Soms voel ik me ook wel al zwanger; andere dagen denk ik nee, het kan toch niet meteen raak zijn????

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier nog een in dezelfde situatie...
    al vanaf afgelopen donderdag gevoel dat ik ongi moet worden, maar gewoon steeds helemaal niets!
    denk opzich ook niet dat het raak is, maar elke dag dat het nu langer duurt ga ik toch een beetje meer hopen.... is toch raar, continu krampjes en verder helemaal nix.

13. Suleika

Suleika Lid

28 aug 2006
    44
    0
    0
    Hoi Poessie,

Met de pil had ik een cyclus van 28 dagen en ik werd het dan op donderdag.. De eerste keer nadat ik gestopt was met de pil kreeg ik op die dag "oud" bloed en vrijdags ook en zaterdag barste en dan ook echt barste het los... (helaas)

Dus zoals het nu lijkt is mijn cyclus aardig op regel (gelukkig)

Suleika

14. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Divanaatje, wie weet is het meteen wel raak na het verwijderen van de mirena! Ik duim voor je! En mocht dat niet zo zijn, dan hoop ik dat je cyclus snel weer op gang komt!

liefzonnetje, bij jou ook spannend dus! En inderdaad, zolang je nog niet ongi bent hoop blijven houden hoor!!!!

Suleika, mooi dat je cyclus meteen op gang is gekomen!

Zijn er bij jullie verder nog eventuele verschijnselen bijgekomen? Ik heb alleen nog steeds last van gevoelige borsten :( Daar kan ik dus niks mee want dat heb ik altijd voor m'n nod. Daarom heb ik ook niet zoveel hoop meer dat het raak zou kunnen zijn...

15. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Het zou inderdaad in theorie wel kunnen, natuurlijk. Wie weet.
    Maar ja, we zijn nog niet superlang gestopt met de pil. Dit is pas mijn 3e cyclus, dus het kan nog alle kanten op.

Groetjes,

Marianne

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    )
    tja gevoelige tepels maar dat heb ik eigenlijk ook altijd wel....
    nog steeds verder krampjes/zeurderig gevoel in mijn buik (heel laag) waar ik ondertussen een beetje knetter van word (al een week). Sta zelfs op het punt nu toch maar eens alvast een test te gaan kopen zodat ik maandag kan testen als er dan nog steeds niets is...
    we hebben wel heel veel geklust (doen we eigenlijk altijd al :oops: ) maar laatste week heb ik ook niet zoveel zin meer door die krampjes, slechts 1 keertje omdat ik hoopte dat dan dat zeurderige gevoel weg zou gaan.. maar helaas...

17. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Spannend....
    Ik moet wachten tot dinsdag, dan is het de bedoeling dat ik NIET ongesteld wordt hahahaha

Succes en ik zal voor jullie allemaal gaan duimen dit weekend.

18. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

En, heeft 1 van jullie al getest?? ;)
    Ik had gisteravond een beetje ongesteld-wordt-achtige-krampjes in m'n buik, ik kan de hele dag door wel eten en heb puistjes. Allemaal tekenen van ongesteld worden....ik BAAL!!!! :cry:
    Al had ik al verwacht dat het niet raak zou zijn, het is toch wel een teleurstelling.
    Ik hoop echt heeeeeeel hard dat het bij 1 van jullie raak zal zijn!!

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik hoop heel hard met je mee! Ik heb al testen in huis, en ben bang dat ik niet tot maandag kan wachten met testen :oops:
    Maar aan de andere kant.. bijna alle kwaaltjes zijn ineens weer weg :(
    Stom he, dat je het jammer vind dat je geen pijntjes ed. meer voelt... :)

Maar geen pijntjes.. wil misschien ook wel zeggen: geen duivels... dusssss....
    ach.. ik weet het niet.. Ik denk dat ik stiekum "voor de lol" morgen ga testen...(jaaa, 3dagen te vroeg.. maar dat kan volgens de midstream testen :p - goed excuus :rolleyes: . En dan volgende week vrijdag weer als ik niet ongesteld ben geworden.

meiden, ik duim voor jullie en wacht vol spanning af wie er al getest heeft!!!

20. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    nou voor het eerst in mijn leven een zwangerschapstest gekocht... bij de apotheek... ga ik pinnen doe ik mijn pas verkeerd om in dat ding, zegt de apotheekster: tja dat hoor er bij... ;)
    nou ik zie het gewoon als onbunilligheid... ;)

maar goed, gisterenavond had ik het niet meer... ik word gewoon niet blij van dat zeurderige gevoel, dus met vriendlief gebabbeld (is echt een schatje) en die zei dat ik maar eens een test moest gaan kopen....
    als er maandag nog geen :evil: dan ga ik die maar eens gebruiken (we zijn het hele weekend weg)

verder ben ik doodop, maar goed kan ook een virusje zijn wat ik onder de leden heb, deze week begonnen met werken en er zijn al 4 collega's ziek geworden...

sorry voor het zeuren..... :oops:

Deel Deze Pagina