Ik heb nu juist een Lifetest gaan halen in de apotheek.Ben van plan morgenvroeg de test uit te voeren.Nu heb ik een klein vraagje: Op de gebruiksaanwijziging staat dat je het teststaafje 10 seconden onder de urine moet houden,mag/kan ik het ook in een potje urine houden of moet ik er echt op plassen?Misschien domme vraag,sorry! ps Heeft er iemand ervaring met deze test? Alvast bedankt voor de antwoorden!
Volgens mijn apotheker mag je het in de urinestraal houden, ofwel in een potje doen. Dus aan jou de keuze
Het is geen domme vraag vind ik. Ik zou het ook niet weten. Lijkt me logisch dat je het onderdompelt in een potje met urine. Maar ik zou niet weten hoe ik dat potje voel moet krijgen.... Groetjes Miep
Hallo meiden, Heb een klein vraagje.. Zit nu vandaag al aan cyclusdag 79 ofzo (sucks) en heb vrijdag de zoveelste life test gedaan.. die was negatief maar toen ik enkele uren later keek zag ik wel 2 rode stippen. Is het resultaat nog betrouwbaar als je na lange tijd terug kijkt? Ben ik dan wel zwanger? Zou het volgens jullie nog kunnen dat ik na zo een lange cyclus toch nog zwanger ben? Groetjes, Kel
eyhh... volgens mij is de test dan niet meer geldig. Maar ik zou gewoon nog een test doen, misschien van een ander merk. Ik hoop het voor je dat die positief is. Ben benieuwd. Sterkte ermee, kan me voorstellen dat je baalt van die lange cyclussen.
Ik verwachte het wel dat deze niet meer geldig ging zijn. Spijtig want het is de eerste keer dat ik een positieve test in mijn handen had ... het gevoel alleen al is toppie Maar ga morgenavond toch naar de huisarts voor bloedtest dus dan zal ik snel duidelijkheid hebben. Liefs, Kel