Ik heb zojuist een kruidvat test gedaan. Vorige week heb ik ook getest, deze test was heel duidelijk negatief. Vandaag lijkt er dan toch een tweede streepje te verschijnen. Het tweede streepje is echt enorm vaag, maar hij zit er wel. Kennen jullie de testen van kruidvat? Komt dit vaker voor? Of is dit dan toch een negatieve test? Help..... :
Ja, als je een foto hebt kunnen we het beter beoordelen! Spannend hoor! Hoop natuurlijk dat het positief is! Liefs Syl
vaak zeggen ze een streepje is een streepje.... na het weekend nog een keertje testen dan... hopelijk dan een dikke vette streep! je bent ook al 11 dagen overtijd zie ik! heb je een regelmatige cyclus ofniet?
Hoi hoi, Spannend hoor, hopelijk heb je snel een dikke 2e streep. Al die onzekerheid is maar niks. Ik duim voor je. Liefs, Bibu !
Heb zojuist een foto gemaakt...Battarij leeg van de cam...zucht.. Mijn vorige cyclus duurde 35 dagen..daarvoor heb ik de mirena gehad..dus ik weet het niet helemaal.. Daarvoor had ik altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen.. De foto volgt zo :d
Eej kimmetje...lekker zwangere muts. Hoeist nou? ehem...ff lekker of topic. Maar terwijl we hier zitten te wachten op een foto kunnen we net zo ff babbelen
hey gerrina moest net aan jou denken! ja met mij gaat alles zo zijn gangetje. nog steeds ziek maar wel beter als hiervoor. hoe is met jullie? zie dat de 2de zaadcheck beter was. ik duim nog steeds voor jullie. vind het zo oneerlijk dat het bij sommigen zo lang duurt!
Och meis...wat is oneerlijk!? Het komt zoals het komt en wanneer het komt. En hier komt het ook nog wel. Heb ik alle vertrouwen in. En ondertussen hou ik gewoon de zwangere dames in de gaten Jij ziek maar daar zal je vast niet over klagen 8) Kvin ut hardstikke leuk voor je. Maar mis die slappe klets van je wel een beetje hehehe. Verder gaat ie toch wel lekker zeker? Ehm hoe ist nou met die foto, Augustus? Eej marloes...nog een zwangere muts waarvan de slappe klets gemist wordt
hahaha slappe klets! nou kan nog steeds heeeeeeeel goed slap lullen, vraag maar aan marloes die zit bij mij op het juli mama's topic 2007 wordt voor jullie gewoon HET jaar, daar ben ik van overtuigd! en anders gaan we gewoon een keer kaarten leggen net als in de NOD topics hahaha jij kletst btw alleen nog maar bij het zwanger boven de 32 topic of niet? kon je niet vinden bij NOD december.... hou nog meer dames in de gaten
Ja bij de 30 plussers idd. Ik vond de Nod's niet meer zoveel aan. En bij de 30ers wordt er meer gedolt ipv serieus gemutst hehehe Waar blijft fotoooootje?
Jaaa ik heb m http://www.mijnalbum.nl/Album=KDMTHKWR Hier lijkt het wel lichter dan in het echt, de flits maakt hem minder zichtbaar... Wat denken jullie?