Hoi allemaal, He, zomaar had ik over deze maand een gevoel dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn. De vorige 2 cyclussen waren normaal dus had ik verwacht dat deze ook gewoon 28 dagen zou zijn. ( behalve als ik natuurlijk positief had kunnen testen) Hoe kan het nou dat ik 2 dagen eerder ongesteld ben geworden? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Baal er echt van
Je bent pas net gestopt met de pil dus je lichaam is waarschijnlijk nog de balans aan het zoeken. In het begin varieerde mijn cyclus tussen de 26 en 83 dagen dus dit is nog niet schokkend. Zolang je ik meen tussen de 26 en 32 dagen zit wordt het nog als "regelmatig" beschouwd dus ik zou me er niet te druk over maken. Succes met de volgende ronde!
suusjesanne is het rijtje onder je banner het aantal na het stoppen met de pil? Zou namelijk zo maar kunnen dat je lichaam nog bezig is om je cyclus te regelen. Ik ben er bv van overtuigd dat een goed cyclus voor mij 35/36 dagen is. Na mijn bevalling van vorig jaar had ik een kortere cyclus met een paar dagen verschil de eerste die lang was was ik zwanger (helaas mk) nu 4de ronde na mk lijkt me cyclus weer langer te worden. Ben 5 keer zwanger geweest en elke keer bij een cyclus van 35/36 dagen.
indd ! ik vind je nu een vrij mooie, wat zeg ik, gewoon een mooie cyclus hebt hoor ! je lichaam is geen robot..!
Bedankt voor de reacties. Ja dit is mijn cyclus na het stoppen van de pil. Ik had gewoon niet verwacht 2 dagen eerder ongesteld te worden. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben en is mijn lichaam nog bezig. Ik heb tot een week terug, 3 weken lang onder de puistjes in mijn gezicht gezeten. Nu is dat weer over.
Hee Suusjesanne, Ik ben gisteren ook weer ongesteld geworden. Jammer voor ons allebei Maar kijk maar even naar mijn cyclussen, die zijn ook iedere keer anders hoor. Is heel normaal volgens mij. Laten we vol goed moed gaan naar de volgende ronde! Liefs Tara
@Tara, ik ken je nog van het topic "gestopt met de pil op 11 maart"! Hoe is het met je? Zo te lezen heeft het bij jullie ook nog niet zo mogen zijn. Ik zit nu een paar dagen voor mijn NOD en vind het weer superspannend, ook al heb ik het idee dat het deze maand weer niet gelukt is... Maja, dan gaan we weer vol goede moed naar de volgende ronde
Hey Lady, Spannend is dat he, zo net voor je NOD! Nou, ik duim voor je hoor! Bij ons is het inderdaad nog niet raak. Heb er erg wisselende gevoelens bij. De ene keer vind ik het best moeilijk en ben ik bang dat er iets mis is. Maar vervolgens realiseer ik me weer dat we nog maar drie rondes bezig zijn en dat ik gewoon geduld moet hebben. Maar dat is soms erg moeilijk! Ik ben trouwens nog steeds behoorlijk actief op het topic van maart. Leuk als je daar nog eens mee komt kletsen. Nogmaals veel succes meis. Liefs
Hoi Tara, Ja misschien moet ik me maar niet zo'n zorgen maken om mijn cyclus want die van jou is idd ook niet stipt op 28 dagen. Ik zat trouwens ook op het forum ' gestopt met de pil op 11 maart' maar doe er eerlijk gezegd niet zoveel meer mee.. Allebei op naar de volgende ronde!