En Cyn......ben je al naar de ha geweest? Ben niet nieuwsgierig hoor haha... Zeepketting ruikt bij ons ook heeeeerlijk
Nee nog niet heb ook geen afspraak gemaakt kijk het nog wel ff aan...zeg ik nu vanmiddag denk ik spijt van...
Spannend.... Heb je ondertussen nog getest? Als je naar de ha zou gaan, kan die misschien wel verder kijken of er iets aan de had is, mocht je toch niet zwanger zijn... Morgen bellen voor een afspraak, zou ik zeggen
Meiden Gister avond laat ben ik ongesteld geworden...toch wel een opluchting hoor ik wil nog zo graag heerlijk van die kleine man genieten...stel je voor zeg 2 kinderen die nog helemaal niets zelf kunnen
Nou meis, ongerust voor niks. Kan je in de vak toch aan de rose Toch beetje vreemd dat je lijf zo van slag is...
jah ind en nog stommer het bloeden is weer gestopt....hmmm toch maar wel ff langs de ha vrijdag denk ik.
Nu weet ik het echt niet meer hoor...zondag alleen wat donker bijna bruin oud bloed verloren en daarna echt helemaal niets meer af en toe een beetje (sorry voor details) wit slijm vermengt met bruin oud bloed.....ohhh vind het toch zo vreemd zal ik dan toch maar ff langs de ha gaan??