5 dagen overtijd !!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiimberleeyy, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ring

ring Lid

Jul 15, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook even :) Ik ben in juni gestopt met de pil, daarna meteen constant. Ben nu 4 dagen over tijd en heb al 3 testen gedaan. Allemaal negatief.. Zondag nog maar een keer testen.
    Ik heb nu het gevoel dat ik óf ongesteld wil zijn (dus op naar de volgdende ronde) óf positief testen, want nu vreet ik mezelf op..

2. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    Hier helemaal het zelfde! Om gek van te worden!

Ik ben nu 2 dagen overtijd, en echt t gevoel al 4 dagen dat ik ongesteld moet worden..echtdat gevoel in mn buik...

Mijn test gister was super negatief, maar hier word ik n beetje moedeloos van.
    Dan zou ik als k dan toch niet zwanger ben, zsm ongi willen worden pfff

3. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    Wat vervelend hé die onzekerheid, ik zit net zo en loop mij zelf ook op te vreten ! Pff..
    Ik ben wel heel erg moe lig al te slapen vanaf 1u en ben net pas wakker :s

4. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

Oct 10, 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi dames,

Ik ben nu 5 dagen overtijd maar het is mn eerste rond dus ben waarschijnlijk toch aan het ontpillen. Ik heb 3 dagen geleden 's avonds een test gedaan maar die was negatief. Ik weet dat de kans heeeeeeeeel groot is dat mn hormoonhuishouding de kluts kwijt is maar toch hoor je ook wel eens verhalen dat mensen in de eerste ronde al zwanger zijn. Hierdoor heb ik wel een onzekerheid pff. Ik ben tevreden als ik deze ronde niet zwanger ben hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik ben liever nu ongi dan de hele tijd erop wachten...

5. Deborah198

Oct 24, 2011
    92
    0
    0
    Ben helpende plus, in een verzorgingshuis.
    Wieringen
    Ja, ook ik wordt helemaal gek van de onzekerheid! Ik wacht het nog steeds rustig af allemaal.

6. priscillia91

Oct 24, 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    dat heb ik ook hoor. ik ben nu 18 dagen overtijd en ben 15 september '11 gestopt met de pil. 21 september werd ik ongi tot 26 september. ik hoorde dus 21 oktober weer ongi te worden, maar ben het nog steeds niet geworden. soms denk ik ook van laat me maar ongi worden dan idd hele tijd wachten of je het nou wel bent of niet. maar ik ga toch deze week weer testen.

7. Binatjj

Binatjj Lid

Nov 3, 2011
    23
    0
    1
    Ik werk als kapster
    Tilburg
    dank je!
    heb ze besteld :)

8. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    vandaag 9 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie..
    maar ben wel vanaf gister de hele dag echt door beroerd/misselijk..
    eten bevalt me niet, licht in het hoofd, vaak plassen, rara na smaak in de mond na het drinken (wat ik normaal niet heb).. ik gaa a.s donderdag weer testen dan heeft er ruim een week tussen gezeten dat ik voor het laatst getest heb..

9. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Kiimberleeyy, jou klachten lijken er wel heel erg op. Ben mijn vorige zwangerschap elke maand klachten en de maand dat ik het helemaal niet verwachtte ineens die nare ijzersmaak en toen was het dus raak. Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?

Aan de rest van de meiden, als je net gestopt bent met de pil kan het best zijn dat je cyclus schommelt. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik de eerste maanden rond de 30 dagen en daarna werden dat rustig 50 dagen. Heel vervelend, maar wel normaal denk ik.

Nu na 2 jaar weer gestopt met de pil en nu maar afwachten wat mijn lichaam doet. Nu voel ik mijn ei duidelijk aankomen, dus dat scheelt.
    Succes allemaal!!

10. Deborah198

Oct 24, 2011
    92
    0
    0
    Wieringen
    Ik ben inmiddels 13 dagen overtijd, en zit nog in de zelfde onzekerheid. Ik ga van de week nog maar eens een test wagen! Vervelend he al die onzekerheid!

Succes

11. Junat

Junat Lid

Oct 27, 2011
    27
    0
    0
    Limburg
    Heej begon topic te lezen heb zelfde probleem al 8 dagen overtijd en 2 testen gedaan CB trouwens maar beide negatief!
    Heb alleen last van hoofdpijn en moeheid en krampen heletijd!
    Is erg vervelend wachten heletijd!
    Ben benieuwd hoe het bij de rest gaat deze week!

12. Binatjj

Binatjj Lid

Nov 3, 2011
    23
    0
    1
    Ik werk als kapster
    Tilburg
    hallo allemaal :)

hoe gaat het bij jullie verder allemaal?
    niet veel meer gelezen over wel of niet getest.
    ik heb sinds vanmorgen wat rood gespot:(

maar aan de andere kant wel het mega moe zijn,
    hoofpijn en ontiegelijke duizelige momenten, wat ik normaal
    nooit heb.
    warrig reageren, dingen in de verkeerde volgorde zeggen of gewoon
    heel iets anders zeggen als ik bedoelde :p

maarja ik ga er van uit dat het wel niet zo zal zijn, is toch ook veel te snel meteen de eerste x, dat geluk zal ik niet hebben :p

ik hoop voor jullie allemaal dat t iets positiefs word:D

succes en ik blijf het hier wel bij houden;)

13. Deborah198

Oct 24, 2011
    92
    0
    0
    Wieringen
    Ik heb vanmorgen getest en was weer niet zwanger melding... Ik weet het nu ffies niet meer...

14. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    Ik ben zwanger!

Na 3 dagen overtijd te zijn geweest..constant het gevoel
    dat ik ongesteld moest worden....en nu al 4 positieve testen waarvan
    1 bij de huisarts...ik ga deze vrijdag naar de gyn!

Succes meiden, ik gun het jullie ook!

15. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    Gefeliciteerd merel :):):)

Wat super !!! :):):)

Ik ga woensdag morgen weer testen, morgen de test halen en woensdag ochtend testen.. Ben benieuw..

16. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    @Kimberley, succes meid! We duimen allemaal mee (nou ja, ik in ieder geval)

@Merel, gefeliciteerd!!!

17. Binatjj

Binatjj Lid

Nov 3, 2011
    23
    0
    1
    Ik werk als kapster
    Tilburg
    @deborah, vervelend meid! ik zou t ook niet weten dan, mss nog een paar dagen en dan ongi of wel genoeg hcg?

@merel, gefeliciteeeerd! geniet ervan en laat ons weten hoe t met je gaat!

@kimberley, succes! hoop dat t positief is!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Merel, gefeliciteerd! Ik heb het misschien gemist, maar ik vroeg me af waarom je naar de gyn moet? Hopelijk gaat alles goed.

19. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff jeetje spannend! Ik ben nu 5 dagen overtijd en heb al 6 testen versleten! hahaha!! Helaas allemaal negatief..:( maar denk dat jij wel een positief test hoor! ;) succes!! Liefs

20. priscillia91

Oct 24, 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    @ Merel ; Gefeliciteeeeeerd meis! :D geniet van je zwangerschap. & nou hopen dat ik het ook snel ben. :D

ik ben nog steeds niet ongesteld. maar zaterdag avond / nacht was ik heel erg misselijk dat ik bijna moest overgeven & erg last van hoofdpijn.

ik had daar ook zondag avond weer erg last van. ik werd ineens erg misselijk & mega hoofdpijn, maar heb die 2 x niet overgeven (maar het scheelde niet veel).

ik ga na woensdag maar weer eens testen, want woensdag ben ik al 3 weken overtijd. :(

Share This Page