Dag allemaal, Ik heb het hele internet lopen uitzoeken om een beetje een zinnig antwoord op mijn vraag te vinden, maar word er niet wijs uit Maak me nl een beetje zorgen, dus hier komt ie; Ik ben 5 november voor het laatst ongesteld geweest. Dit was een cyclus van 35 dagen, dus zou daar vanuit gaande morgen (zaterdag) mijn nod zijn. Nu kreeg ik twee dagen geleden inene roze verlies. Gister zette zich dit om in bloed. Ik heb een klein beetje kramp gehad hierbij en wat steekjes in de lies. Rare is dat ik bij een normale menstruatie altijd ZEER veel kramp en pijn heb, bijna tegen het ondragelijke zeg maar... En daarnaast vind ik het allervreemdste, dat het enkel vloeibaar bloed is, zonder ook maar enig stolseltje of slijmverlies erin Normaal gesproken is de substantie bij mijn ongie veel dikker... Het is nu gewoon druppelig en erg dun.. Conclusie, weinig kramp en vloeibaar is normaal gesproken niets voor mij? Wat zou dit kunnen zijn.. Toch gewoon een normale menstruatie? Wij zijn bezig voor een kindje en hebben ook flink geklust rond mijn ei... Herkenbaar voor iemand toevallig? Zou graag wat ervaringen horen hier... thnx
Hey, ik doe aan ovulatietesten. vorig weekend + getest en sinds dinsdag bruine afscheiding, woe bruine afscheiding en nu sinds gisteren bloedverlies, maar normaal heb ik zeer veel pijn en krampen, nu heel weinig krampen. De hele week geen eetlust (mss ben ik er wel teveel mee bezig). Normaal heb ik mijn NOD op 14 of 16 dec. Ben ERG onregelmatig sinds aug. Vorige NOD was op 21 okt. Denk dat het niets geworden is en gewone NOD zijn maar dacht dat het daarvoor te vroeg was. Is het helder bloedverlies bij jouw? Bij mij wel, maar ik weet ook niet ofdit nu innesteling is of niet. Bij elke vrouwis het blijkbaar enorm verschillend. Misschien ook, net als ik jouw volgende dagen afwachten? MIjn normale menstruatie duurt een 7 a 8 dagen, dus als het nu ook zolang duurt denkik dat ik het zal beschouden als normale menstruatie, ook al is het te vroeg en heb ik weinig bloedverlies in vergelijking met mijn normale periods. Laat je iets weten hoe het bij jouw afloopt?
Hee Fientje, Bij mij is het idd ook helderrood bloed verlies. Gewoon helemaal helder, zonder wat dan ook erin.. Het is nu sinds gister, en op dit moment is het nog steeds zo. Nog steeds niets veranderd... Ik denk idd dat ik net als jij maar gewoon ff afwacht wat het gaat doen, of het eerder stopt dan normaal bijv.. Hou je mij ook op de hoogte? Groetjes!!
Hoi Sniezs, Ik had dit vorige maand ook. Heel vloeibaar bloed. Had ik nog nooit eerder gehad. Bij mij ging het gepaard met heel hevige krampen en ik kreeg mijn maandstonden drie dagen vier dagen later dan normaal. Toen ik dit aan de gyn. vertelde wist hij er geen eenduidig antwoord op. Hij zei dat het mogelijk was dat ik een bevrucht eitje had dat niet genesteld heeft. Maar ja, dat weet je nooit zeker. Hatelijk hé, dat je regels op verschillende manieren kunnen doorkomen.
Hallo allemaal, Ik heb vorige week.zaterdag op zondag ook helder bloed verlies gehad, dit bij 1 wc bezoek, daarna niet meer. Had begin van de avond vrij veel krampen en buikpijn. Dit was hierna over, heb ook de vraag gesteld aan de verloskundige, ze zei dat het waarschijnlijk begin van menstruatie was dus zal over paar dagen wel komen. Nu een week verder met lichte steken in de liezen, en gevoelige tepels, veel plassen, maar nog steeds geen ongi. Dus hoop maar op innestelling. Ga vandaag toch maar een kruidvat test halen
Ja dat heb ik ook een keer gehad: de hele menstruatie was 3 dagen helderrood bloed zonder verdere stolsels. De maand erop 'normaal' ongesteld geworden, dus wel met stolsels... Ik denk gewoon een foutje van de natuur.
Hey allemaal, denk dat het dit keer toch maar mijn maandstonden zijn, vandaag nog steeds bloedverlies. Gewoon raar dat ze veel vroeger zijn dan normaal verwacht. Op naar de volgende (lange) cyclus met ovulatietesten dan maar, want ik weet nooit wanneer ik mijn eisprong heb. Duimen maar!! Succes allemaal!!!
@ Sophy: Ja, bij mij ook precies 3 dagen! Het is nu net weer een beetje gestopt. Maar dus al die dagen alleen maar helderrood bloed.. Naja, beschouw het dus toch maar als een 'normale' ongie, ookal is ie wat anders dan normaal. idd heel hatelijk @karnijn! Soms kan ik er geen touw meer aan vastknopen En Fientje en iedereen die zwanger probeert te worden, Succes!!