naderende ongi of innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje2381, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik had zaterdagavond (23:45 uur) een paar druppeltjes bloed verloren, dus ik dacht, ik word ongesteld. Voor de zekerheid 's nachts een maanverbandje in gedaan en toen dacht ik de volgende dag dat ik behoorlijk ongesteld was geworden, dus ik naar de wc, zag ik enkel een paar druppeltjes oud bloed, de hele dag geen bloedverlies gehad, tot 's avonds toen ik gemeenschap had met m'n man. Maar enkel veegjes bloed en daarna hield het op. En dan vanochtend met veel slijmverlies enkel rozebloedverlies (niet veel). En nu is het al maandagmiddag en ik zie helemaal niks in m'n inlegkruisje! Is dit een innestelingbloeding geweest of is het een naderende ongi? Zaterdag was dag 28 van mijn cyclus, maar gemiddeld duurt mijn cyclus iets van 32 tot 38 dagen ongeveer. Ik schommel altijd een beetje. Ik had m'n vraag ook al aan de verloskundige gesteld, maar het wachten op een antwoord duurt zo lang. Wie heeft ook zoiets dergelijks mee gemaakt en was zwanger?

2. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Hallo Kaatje,

Ik heb ook zoiets gehad deze cyclus.
    Op 15 en 16 april beetje bruinverlies verder niets.
    En zaterdagavond heerlijk geklust en wat helder rood bloed verloren daarna weer heel klein beetje bruin en nu niets meer en dat terwijl ik vandaag ongi moet worden. Ik heb wel af en toe wat steekjes in mn lies uitstralend naar mn been maar geen ongi krampen ofzo. Ik durf er weinig over te denken. Maar afwachten hoe of wat.

Groetjes

3. Al getest dames?

Groetjes Jelske

4. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    ik heb zaterdag stiekem getest haha want kon niet wachten en die was negatief. Dus nu wacht ik echt tot morgen of overmorgen.

5. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    goeie morgen,

Hier nog steeds geen ongi en ook geen voortekenen om het te gaan worden. Vind het wel spannend hoor.Maar ik probeer te wachten tot morgenochtend.
    Groetjes

6. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Dan ben ik vandaag toch ongesteld geworden! :(

Maar wanneer moet ik dan de eerste dag nemen?

* Zaterdag om 23:45 verloor ik de eerste druppels,
    * zondagochtend, paar druppels oud bloed en de hele dag niets tot 's
    avond beetje bloed (paar druppels);
    * maandagavond rose/rood bloed bij afvegen en dinsdagochtend eindelijk
    ongesteld.

7. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Hallo Kaatje,

Inprincipe moet je uit gaan van het eerste helderrood bloed verlies maar in jou geval een beetje onduidelijk. Ik denk dat je misschien het beste uit kan gaan van de eerste dag met helder bloed ook al was het een paar druppels. Dan heb je misschien wel een aanloopje gehad.
    Ik denk ook dat mijn ongi eraan zit te komen heb net negatief getest.
    Dan maar weer veel hoop op de volgende ronde!

Groetjes

8. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Bedankt, ik heb gisteren als dag 1 neergezet. Ik ben benieuwd hoe deze ronde gaat lopen. Nu ga ik voor mijn 13e ronde.

9. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Jeetje 13de ronde alweer.
    Ik kan wel een beetje begrijpen hoe je je voel.
    Bij mijn eerste heb ik erook een jaar over gedaan.
    Is het misschien een idee om ovulatie testen te gebruiken of gebruik je die al?
    In ieder geval heel veel succes met deze ronde en hoop dat je over een maand een positieve test in handen heb.

Groetjes

10. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    We hebben 1 keer ovulatietesten gebruikt, maar die zijn best wel duur en we klussen eigenlijk regelmatig, dan om de dag en soms om de twee dagen, het komt wanneer het komt......meer kunnen we niet doen denk ik, misschien komt het wel deze ronde, omdat m'n cyclus best wel raar begon....

Hoe dan ook, je weet het nooit totdat je een positieve test in handen hebt. Ik probeer het ook een beetje los te laten, maar toen ik zo een paar druppeltjes bloed verloor, begon het wel weer te kriebelen.

11. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    ok, ik zelf heb geen verstand van ovu testen want ik heb ze zelf nog niet gebruikt maar wil ze misschien deze maand wel gaan gebruiken.
    Kan jij mij wat meer vertellen over die testen wanneer je moet beginnen en wat ze kosten en hoelange moet je je ze gebruiken?
    Hoor het wel van je.
    Als jullie het regelmatig doen,dan zou het toch een keer raak moeten zijn ja. Succes

groetjes

12. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Poeh dat is alweer een tijd geleden,
    Het koste rond de € 30, precies weet ik het niet meer. Zelf gokte ik een beetje wanneer ik m'n eisprong zou hebben (aan de hand van mijn wissellende cyclusdagen), De tweede of de derde test was bij mij positief (dag 18).
    Als je positief test, hoef je niet meer verder te testen, want je hebt je dag al gevonden. De rest van de testjes heb ik de maand daarop gebruikt, dat waren er nog 5 over geloof ik, maar allemaal negatief. :cry:

Maar je moet dan gewoon goed de bijsluiter lezen, die vertelt je hoe je het moet gebruiken. Misschien kun je nog wat opzoeken hierover via google. Of iemand van dit forum die het je beter uit kan leggen.

13. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Thanx voor je antwoord.
    Was al ff aan het googele en heb er wat over kunnen vinden. Wacht nog even tot mn ongi echt gaat doorzetten en dan denk ik dat ik ze deze maand wel zou willen proberen.

Groetjes

14. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Succes alvast. Natuurlijk hopen we dat het dit keer raak is, maar anders succes in de volgende ronde!

15. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Ja dank je. Wel grappig dat we een beetje gelijk lopen. Jullie ook veel succes toegewenst!

Deel Deze Pagina