hoi hoi kheb de pil vergeten afgelopen dinsdag en zondag in eerste week.. ik had toch gevreend kweet niet of de kans is groot zwanger te worden? op 10 mei ongesteld te worden.. dus wie heeft ook iemand meer ervaring de pil vergeten toch zwanger?
Denk dat er altijd een kleine kans is... zelfs als je de pil correct pakt. Vrees dat je zal moeten wachten tot je stop week en kijken of je ongi wordt. Als je niet wil zwanger worden, zou ik toch de pil zo correct mogelijk proberen pakken en indien je het vergeten bent, ga je beter na het vrijen om de morning-after-pil. Groetjes Twins
Twee pillen in de eerste week vergeten is inderdaad een behoorlijk risico! Als je ze op voorhand vergeet kun je best zo snel mogelijk de morning-afterpil nemen (als je daar zelf voor kiest natuurlijk!). Ik hoop voor jou dat je op 10 mei weer gewoon ongi word, maar volgende keer misschien toch maar condooms bij gebruiken
dank je voor jullie reactie... aha oke bedankt! ik wil geen morning-afterpil nemen sorry! kwacht gewoon af tot 10 mei ongi worden of nie? nog ong 2 weken wachten he.. pfff
alweer? je hebt hier al 73 berichten gepost, allemaal over hetzelfde? Misschien kun je kijken of een spiraaltje een oplossing is? of de prikpil? dan hoef je er niet aan te denken? of ook een condoom bij de pil gebruiken? Niet lullig bedoeld hoor, maar zo blijf je aan de gang toch?
tsjaa.. tijdje lang geleden niet op forum geweest en nu weer dus nou ik wil geen prikpil hoor bleeeh... maarja weet ik .omdat laatste tijd erg spanning en stress door werk.. en daarom steeds vergeten :S ik kan toch nix aan te doen mja ik pil al bijna 10 jaar dus.. nooit probleem.. dus
hey dames toen ik de pil nog slikte vergat ik hem regelmatig en bij mij is er nooit iets fout gegaan. maar ja dit verschilt ook per persoon. liefs kikkert
hoi kikkert dank je voor je reactie ja slik jij hem regelmatig vergeten he. welke week in 1, 2 of 3? nooit gebeurd? ben jij nog nie zwanger he?
hey meid ik slikte de pil al 7 jaar en ben hem wel vaker in de 1ste of 2de week vergeten. en momenteel ben ik al 7 maand zonder pil en ik probeer dus ook al 7 maand om zwanger te worden. ik hoop dat het deze maand raak is.
Ik heb de pil jaren geslikt. (Ik gok 14 a 15 jaar) In het begin niet regelmatig. Ik was toen puber en niet sexueel actief, dus het ging alleen om mijn cyclus minder pijnlijk te maken. Toen ik sexueel actief werd, ben ik nog maar een keer de pil langer dan 36 uur vergeten. Had toen samenleving gehad (wil het even duur laten klinken ) Deden altijd aan Dubbel-dutch. Maar het condoom kwam eruit alsof ik een versnipperaar had van binnen . Het was de een-na-laatste pil van mijn strip. Dus geen kans om zwanger te worden. Maar mijn (inmiddels hubby ) en ik wisten er zo weinig van, dat ik een maand lang vreselijk in de stress heb gezeten. (Een maand omdat ik natuurlijk niet zeker wist of mijn pilongie, een gewone pilongie was.) Ik durfde geen test te halen, dus haalde hubby van me, en ik was superblij dat-ie negatief was. Ben toen NOOIT meer de pil langer dan 36 uur vergeten. (Wel korter dan 12 uur, maar dat mag). Zo geschrokken was ik. Daarom vraag ik me af, probeer jij niet stiekem zwanger te worden? Want een morning-afterpil of andere mogelijkheden wil je ook niet.
als jij niet straks met een "ongelukje" opgezadeld wilt zitten en hier steun komt zoeken zou ik als ik jou was toch eens een keer gaan denken aan een ander voorbehoedsmiddel, tis al niet de 1e keer de vorige keer probeerde je voor te doen dat je blij was dat je niet zwanger was omdat je toen getest hebt en dat die negatief was... als je idd zo in de zenuwen zit en geen ellende over je af wilt roepen doe dan iets aan anticonceptie....want dat pil is voor jou (jullie) geen goed voorbehoedsmiddel..... de meeste zitten hier omdat ze dolgraag een beeb willen en het komt voor vele (waaronder ondergetekende) verrot over dat er genoeg meiden zijn die zich hier steeds vaker melden omdat ze weer eens zo "stom" zijn geweest om de pil te vergeten.. klinkt misschien heel bot maar als het een keertje gebeurt tja dat kan dat is k*t maar als je je al een paar keer gemeld hebt met hetzelfde zou ik als ik jou was je verstand aanspreken en overgaan op iets anders (prikpil-implanon-condooms o.i.d.)
aha vandaar oke! veel succes met zwanger te worden he al 7 maanden bezig.. lukt nog niet zwanger te worden he.. pfff khoop het dat deze maand echt raak is voor jou hehe
ohw zo... maar ik probeer niet stiekum zwanger te worden hoor.. kben af en toe vergeten omdat door spanning en stress dus.. kweet niet of ik zwanger te worden he dus.. kben nu 26 jaar .. dus
Wat ik zelf deed om hem niet te vergeten, was innemen op het moment dat ik mijn wekker uitdrukte. Als ik hem dan vergat.. kon ik hem na het werk nog innemen. Is dat misschien een tip voor jou? Ik gebruik sowiso medicijnen, dus daar lag-ie gewoon naast. Maar anders bewaar je hem bij je tandenborstel of weet ik wat. Zet een alarm op je telefoon.
ja dat klopt toen eerst wil ik niet zwanger maarja.. kan toch gebeuren als ik zwanger bent.. "öngelukje" tsjaa.. kvind het niet erg als ik zwanger bent.. ik wil geen prikpil.. kvind het niks aan... de pil gewoon beter
tsjaa.. ik slik alleen savond innemen dus.. niet smorgens daarom .. ik doe altijd de pil bij badkamer of naast van de pc.. als ik slapen ga dan die pil innemen.. dan slapen.. maarja... ik logeer vaker bij mijn vriend en soms ook thuis.. de pil altijd vergeten waar ik die ligt ... daarom in tasje ofzo.. etc.. lastig he!
jammer leuk te weten voor je kleine als je straks daadwerkelijk "per ongeluk" zwanger bent dat het niet gepland is zoals het normaliter gaat... je zegt 26 te zijn, aan je schrijfwijze en reactie's zou ik eerder zeggen 16
pas op smoekie.. zij is als ik het goed heb onthouden, doof of slechthorend, wat het schrijven dus bemoeilijkt.
Waarom ben je zo tegen andere manieren van anticonceptie als je zelf merkt dat de pil bij jou niet werkt? Groetjes Jelske