Hoi allemaal... Ben vandaag 5 dagen overtijd....en het rare is ik heb alleen maar last van mijn darmen...(extra lucht) en af en toe buikpijn en borrelen in mijn buik.... Terwijl ik eerder last had van misselijkheid, hoofdpijn enzovoort..... Ik denk niet dat ik zwanger ben omdat ik verder geen symptonen heb...of is dat raar dat ik dat zeg, ( bijna iedereen op het forum heeft symptonen als ik dat zo lees nl.) Pff...afwachten maar....... Liefs van mij
Wanneer ben je gestopt met de pil? Als je onlangs bent gestopt, neemt je lichaam waarschijnlijk een loopje met je. Maar wie weet heb je over een paar dagen een positieve test? Ik had helemaal geen symptomen toen ik positief testte.
spannend. niet elke vrouw heeft zo snel zwangerschapsverschijnselen. 1 verschijnsel heb je wel en dat is het uitblijven van de ongi. het kan dus nog steeds!
ik heb precies hetzelfde.. ook zondag getest (was toen 2 dagen overtijd) ...... maar NEGATIEF...... ik snap het niet want ben nooit eerder overtijd geweest heb ook geen symptomen normaal heb ik ongeveer een week voor mijn nod gevoeligere borsten, ik snap er niks meer van en durf ook niet meer te testen nou.. ik wacht maar af! SUCCES en ik weet hoe je je voelt...
ben op 20 juli gestopt met de nuvaring ...toen gewoon ongi geworden en op 17 aug ook weer ongi geworden maar nu dus niet meer.......
wie weet komt het nog, je bent natuurlijk nog maar pas bezig met zwanger worden. wie weet komt je ongi over een paar dagen , niet te hopen natuurlijk. ik had een cyclus tussen de 26 en de 30 dagen . succes
Hoi, Nou dames ik ben vandaag ongi geworden....op zich wel een opluchting omdat ik nu wel weet dat mijn lichaam het allemaal weer zelf kan.... Is het altijd zo dat je eisprong 14 dagen voor je ongi komt? Laat me dat aub ff weten... liefs ps op naar de derde ronde
tussen de eisprong en de ongi zit een gemiddelde van 14 dagen dacht ik, dus dat zou heel normaal zijn... maar ieder lichaam is verschillend! maar blij voor je dat alles nog gewoon werkt! succes de volgende ronde!
Het moment van mijn iesprong was niet altijd hetzelfde. Het gebeurde dat ik hem met 12 dagen had maar ook met 14 of zelfs 14. Vanaf het moment van mijn eisprong had ik een hele regelmatige luteale fase namelijk 13 dagen, dus het was vanaf mijn ei makkelijk uitrekenen wanneer ik ongesteld moest worden.